Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا از ارسال ۶۰ دستگاه خودروی کمک دار به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و همچنین گفت: بیش از 9000 پرس غذا در هر وعده غذایی در مناطق سیل‌زده خوزستان در بین نیروها توزیع می شود.

به گزارش ایسنا، سردار رضا فریبا در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان  اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از ابتدای وقوع بارندگی ها و بالا آمدن آب رودخانه ها و وقوع سیل اخیر از همان ابتدا وارد عمل شده و به موازات سایر رده‌های ناجا که در سطح کشور فعالیت می کردند، اقدامات پشتیبانی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال نیازمندی های مناطق سیل زده از طریق معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از قبیل خودروهای کمک دار، آشپزخانه ها، نانوایی های سیار و سایر اقلام مورد نیاز این مناطق خبر داد و گفت: در این خصوص اقدامات لازم در استان خوزستان نیز همانند لرستان در دستور کار پلیس قرار گرفته و امداد رسانی به نحو خوبی در حال انجام است.

وی افزود: با وقوع سیل و آب گرفتگی اخیری که در خوزستان اتفاق افتاده، در جلسه‌ای که با حضور سردار "ساجدی نیا" معاون عملیات ناجا در قرارگاه امام علی برگزار شد، مشکلات و نیازمندی‌های حوزه آماد در این استان احصا شده و با تماسی که با مسئولان معاونت آماد و پشتیبانی در استان خوزستان گرفته شده، نیازمندی ها مشخص و یک سری تجهیزات مورد نیاز از قبیل انواع کنسرو و غذاهای آماده تامین و برای استان خوزستان ارسال شد.

سردار فریبا از ارسال ۶۰ دستگاه خودروی کمک دار که قابلیت امداد رسانی به نقاطی که خودروهای عادی امکان تردد در آن مناطق را ندارند، خبر داد و اذعان داشت: ۲۰ فروند شناور برای امداد رسانی و انتقال نیروها و هم برای انتقال مردمی که دچار سیل شده‌اند به علاوه ۲ دستگاه خودروی سوخت رسان نیز در اختیار فرماندهی انتظامی خوزستان قرار گرفته است.

وی به پیش بینی و اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم جهت اختصاص حمام و سرویس های بهداشتی سیار و چندین دستگاه اتوبوس برای حمل نیروها و همچنین جابه جایی نیروهای یگان ویژه که از سایر استان ها برای امداد رسانی اعزام شده اند، گفت و تصریح کرد: در خصوص جیره غذایی و خوراک نیروهایی که در حال حاضر در این استان مشغول خدمت رسانی هستند، بالغ بر ۹ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی توزیع می شود که بخشی از این نیروها، نیروهایی است که از سایر ارگان ها به صورت مامور به این مناطق اعزام شده‌اند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار فریبا از همت معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان که مسئولیت انجام کلیه ماموریت های ذکر شده را در مناطق سیل زده بر عهده دارد، تقدیر کرد و عنوان داشت: تامین نیازمندی حدود ۲۰ یگان که در ماموریت حاضر مشغول خدمت رسانی هستند، از طریق معاونت آماد و پشتیبانی صورت می پذیرد و حتی در مناطقی که امکان تردد خودرو وجود ندارد، به وسیله قایق جیره غذایی توزیع می شود.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: با هماهنگی که صورت گرفته، نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود و سایر نیازمندی هایی که در جلسه قرارگاه امام علی(ع) مشخص شد تامین و در اختیار مردم شریف استان خوزستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز و فردا جو پایداری بر اغلب مناطق استان خوزستان حاکم است؛ تنها با گذر موج از مرزهای شرقی استان همچنان در ارتفاعات احتمال بارش‌های خفیف و نقطه‌ای دور از انتطار نیست. 

وی افزود: همچنین امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است. 

سبزه‌زاری ادامه داد: از روز شنبه تا دوشنبه سامانه بارشی ضعیفی سبب رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق و وزش باد در بخش‌های شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان خواهد شد و در دیگر بخش‌ها احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست. روند دما تا یکشنبه افزایشی خواهد بود.

وی افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوب غربی تا جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی خواهد شد. از اواسط هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۶.۷ و ۲۱.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز