Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر میاندوآب گفت: برخی کارهای نیمه تمام و ناقص سبب نارضایتی و گله مندی مردم شده و شهرداری باید آنها را تعیین تکلیف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جهانگیر قاسم زاده در نخستین جلسه شورای شهر میاندوآب در سال جدید در سخنانی با گلایه مندی از برخی موضوعات اظهار کرد: موضوع عقب کشی کارخانه قند در ورودی کوی شهید باکری از زمان تخریب دیوار هنوز بلاتکلیف مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه مردم نیز از این وضعیت ناراضی هستند، گفت: یا به حالت اولیه برگردانیم و یا اقدامی انجام دهیم و از بلاتکلیفی خارج کنیم، چرا که مردم ناراضی و گلایه مند هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه لکه گیری جهادگران نیز بلاتکلیف مانده است و به نامه هایی که اهالی کوی جهادگران و شهید باکری نوشته اند، ترتیب اثر داده نشده است، افزود: درخواست ما و مردم از شهرداری این است که لکه گیری، جدول کشی و پیاده رو سریعا تعیین تکلیف شود.

قاسم زاده به موضوع آزادسازی ۱۸ متری شهیدباکری نیز اشاره و تصریح کرد: ما به مردم قول دادیم و بنر زدیم و گفتیم که از وزیر مجوز گرفتیم ولی بعد از گذشت ۸-۹ ماه هنوز هیچ اقدامی نشده است.

این عضو شورای شهر میاندوآب هم چنین خواستار تعیین تکلیف عقب کشی بیمارستان عباسی در خیابان شهدای قره ورن شد و گفت: پوشش کانال موجود در کوی گلستان موضوع دیگری است که مورد نارضایتی مردم است و باید در اسرع وقت انجام گیرد.

هم چنین در این جلسه تراب قهرمانی رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، همه ما وظیفه داریم در راستای رونق تولید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر