Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:43:32 GMT

خسارت بارش‌های نوروزی به بنا‌های تاریخی شهر نراق+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۹۳۰۵

خسارت بارش‌های نوروزی به بنا‌های تاریخی شهر نراق+تصاویر

بارش‌های نوروزی ۵۵ میلیارد ریال به بنا‌های تاریخی شهر نراق خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بارش‌های نوروزی ۵۵ میلیارد ریال به بنا‌های تاریخی شهر نراق خسارت وارد کرد این خسارت‌ها شامل آسیب‌های جدی به بافت تاریخی و خانه‌های تاریخی شهر نراق است.

وی افزود: در بافت تاریخی شاهد ریزش خانه‌های تاریخی بودیم و خسارت‌هایی به کاروانسرا‌ها، بازار، معابر بافت و همچنین غنای تاریخی واردشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر زیر مربوط به منزل تقی‌خان رئوفی و کاروانسرای حاج مهدی است.

    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، صابر علیدادی گفت: باتوجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان، همه تیم‌های عملیاتی و تجهیزات آبفا از دیروز در حال آماده باش هستند تا درصورت آب گرفتگی، کار تخلیه را با شدت بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه پمپ‌های مکنده در مدار فعالیت قرار دارند، افزود: همچنین پمپ‌های اس دی، ماشین آلات رفع انسداد، مکنده‌ها و دیزل ژنراتور‌ها نیز فعال هستند.

خسارت ۸ هزار میلیاردی دفع آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب اهواز

علیدادی ادامه داد: ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب برای کمک به دفع آب‌های سطحی در آماده باش کامل هستند، هر چند ورود روان آب‌ها به شبکه فاضلاب موجب خسارت به شبکه می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: در بارندگی‌های قبلی، ۸ هزار میلیارد ریال به شبکه فاضلاب، پمپ‌ها و ماشین آلات ما خسارت وارد شد که تاکنون ردیف بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده است.

علیدادی گفت: همه تلاش خود را برای دفع فاضلاب در اهواز انجام می‌دهیم تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود، همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع