Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نخستین جلسه شورای مدیران رجا در سال جدید و با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و مدیران رجا به منظور ایجاد هماهنگی برای ارائه‌ی خدمات بهتر و بیشتر به مسافران در سال جاری، برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این مراسم با اشاره به خدمات این شرکت در ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم ماحصل تلاش همه‌ی ارکان رجا ثمربخش باشد و توانسته باشیم آن طور که شایسته و هموطنان گرامی بویژه زوار امام رضا- علیه السلام – است خدمات بهتر و شایسته‌ای در ایام نوروز ارائه داده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رجبی با بیان این که نگاه مردم به رجا نگاه خوبی است افزود: افق پیش رو برای پیشبرد اهداف نیازمند یک همت عالی است و تمام تلاش ما نیز این است که با الهام از باورهای دینی و ملی‌مان و با تأسی به ائمه معصومین – علیه السلام -  سال 98 را با همت عالی آغاز کنیم و با تحرک و پویایی بیشتر، تغییر و تحول مثبتی را در همه‌ی زمینه‌های خدمات‌رسانی به مردم بوجود آوریم.

وی افزود: ما به عنوان دست اندرکاران بخش ریلی مسافری باید با دانش بالا و برنامه‌ریزی دقیق همچنین با حوصله و هم‌افزایی برای بهبود و توسعه‌ی این بخش از حمل و نقل همت گماریم و امیدوارم ماحصل تجارب تک تک مدیران بتواند به پیشرفت و توسعه‌ی بیش از پیش صنعت ریلی کمک کند.

مدیرعامل رجا با اشاره به این که نوین صنعت رجا از سال 97 رسما کار خود را آغاز کرد و توفیقات خوبی نیز داشت گفت: نوین صنعت رجا در سال جدید باید نگاه اقتصادی و خدمات دهی بیشتر در راستای مهندسی ارزش را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با یادآوری این که خوشبختانه سفرهای نوروزی آرامی داشتیم و تأخیرات و مشکلات هم کم بود، افزود:کار بازسازی اساسی در معاونت فنی به خوبی انجام شد و در همین زمینه باید با اصلاح فرآیندها، چابک سازی، مخاطب شناسی و ... همچنان در خدمات‌دهی به هموطنان عزیز پیشگام و پویا باشیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)