Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مجله تصويري «خانواده» از برنامه هاي پرطرفدار کانال کردي شبکه سحر، امروز با موضوع «مهرباني در خانواده» به روي آنتن مي رود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، «مجله خانواده» امروز بيست و چهارم فروردين کانال کردي  شبکه سحر با «چـِنور توکل » متخصص و روانشناس مهمان برنامه درباره وجود محبت و ابراز احساسات مثبت بين اعضاي خانواده که از مهم‌ترين عوامل انسجام خانوادگي است ، گفت و گو مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين برنامه ، درباره ابراز مهر و محبت و شيوه هاي مختلف آن و تاثيرات رواني و عاطفي آن صحبت خواهد شد.
«ثريا مولاني» مجري برنامه همچنين درباره ارتباط اعضاي خانواده و تاثير رفتار ملاطفت آميز و با محبت در تربيت فرزندان سئوالاتي را از کارشناس برنامه مي پرسد.
اين برنامه با انتخاب موضوع ابراز محبت و داشتن روحيه و خلق و خوي مهربان، همچنين عوامل تاثيرگذار در موفقيت کودکان را شاد بودن و اعتماد به نفس بالا توصيف  و تشريح مي کند اگر کودکي حتي باهوش و مستعد باشد ولي شاد نباشد، اعتماد به نفس بالايي ندارد و نمي‌تواند آن‌گونه که بايد و شايد در زندگي موفق شود.
اجراي بخش هاي ديگر برنامه از جمله پاسخ به سئوالات ببيندگان را «سعادت رحيمي» بر عهده دارد.
مجله تصويري «خانواده» به گويش کرمانجي به مدت 50 دقيقه امشب ساعت 18  مهمان خانه کردزبانان شبکه سحر است. تکرار اين برنامه فردا ساعت 14 خواهد بود.
تهيه کنندگي برنامه « خانواده» بر عهده ارسلان خنداني است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه خانواده کانال کردي شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی که مشق عشق می‌کند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در روزگاری که خسته از ماشینی شدن زندگی، دوری از محبت و ایثار و کمک شده ایم هر از گاهی انسان‌هایی پیدا می‌شوند که انسانیت و محبت و ایثار را به ما یادآوری می‌کنند.

خانم احمدی معلم پایه سوم مقطع ابتدایی مدرسه عمار یاسر در خیابان ایران گاز قزوین است.

این بانوی معلم با یک دنیا آرزو برای دستگیری از نیازمندان شیفته شغلش است و هرگز خسته‌ نمی‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه