Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود محمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: نگاه خوب استاندار به بخش خصوصی قابل تقدیر است و باید بانک‌ها کنار بخش خصوصی باشند تا موانع را سریع‌تر برداریم تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد: در محیط کسب و کار وضعیت خوبی نداریم و با تعدیل ۶۵۰۰ نیرو در واحدهای صنعتی شاهد افزایش ۱۵ درصدی کاهش نیروهای کارگری بودیم که اگر به این موضوع توجه نکنیم با معضلات اجتماعی جدی تری مواجه می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اتاق بازرگانی و خانه صنعت و تشکل‌های کارگری انتظار داریم برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان کمک کنند.

وی اضافه کرد: هم بخش خصوصی و هم دولتی باید با توان کامل وارد کار شوند و بانک‌ها شرایط پرداخت را تسهیل کنند تا فعالیت‌ها شتاب گیرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داریم بخش خصوصی میدان داری کند و هر جا لازم بود ما در مجلس هم در خدمت هستیم.

بخش گردشگری مغفول مانده

وی اظهار داشت: با همه ظرفیت‌های بخش گردشگری و معدنی متأسفانه در این بخش‌ها غفلت کرده‌ایم و در حال حاضر فقط ۵ درصد معادن بهره برداری می‌شود که امسال انتظار داریم این خلأ جبران شود.

محمدی یادآور شد: از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه کشور حدود ۳۲۰ هزار میلیارد تومان در بخش جاری هزینه می‌شود و در سال گذشته ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل دریافت مالیات پیش بینی شد و امسال مقرر شده ۱۳۰ هزار میلیارد تومان مالیات دریافت شود که به نظر می‌رسد محقق نشود.

کد خبر 4589413

منبع: مهر

کلیدواژه: داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی کارگروه تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان خوزستان این حوزه را یکپارچه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش، اظهارکرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت و سوی یکپارچه‌ای می‌برد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر می‌کند و رویای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

او در ادامه افزود: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت ها و دخالت های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش تقلیل پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح در استان خوزستان نیز گفت : با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با مشارکت سایر ارگان ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده ها جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت های خود برسد.

سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: سال هاست ظرفیت های فوق العاده استان خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته است که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی