Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:57:04 GMT

کشته شدن پسر جوان با حمله مرگبار سگ ها

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۹۸۹۲

کشته شدن پسر جوان با حمله مرگبار سگ ها

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو سگ خشمگین با حمله‌ای مرگبار مرگ صاحب خود را رقم زدند. در این حادثه وحشتناک "روان ون استادن" که دچار جراحت شدید از ناحیه سر و گلو شده بود جانش را از دست داد.

اورژانس پزشکی پس از این حادثه در محل حاضر شد، اما تلاش‌ها برای نجات جان این جوان ۲۰ ساله ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نظامی گارد امنیتی پس از حضور در صحنه حادثه اقدام به شلیک به سمت سگ‌ها کردند و موفق شدند هر دو سگ را از پای درآورند. "بستر ماری"، یکی از این دو نظامی درباره این حادثه گفت: "پس از آنکه در محل حادثه حاضر شدیم، گردن و سر قربانی در دهان سگ‌ها قرار داشت و آن‌ها صحنه‌ای وحشتناک را رقم زده بودند. "

بنا بر گفته بستر، این دو سگ پس از کشتن این پسر جوان جسدش را به داخل باغ کشیده و تمام لباس او را پار کرده بودند.

بستر افزود: "این وحشتناک‌ترین صحنه‌ای بود که در زندگی‌ام دیده بودم. همه جه پر از خون بود و این پسر جوان در استخری پر از خون دراز کشیده بود."

به گفته بستر بسیار عجیب و شبیه به یک معما است که چرا سگ‌ها ناگهان به صاحب خود حمله‌ور شده‌اند. این حادثه روز پنجشنبه در منطقه "ارملو" کشور آفریقای جنوبی رخ داد. دوستان و خانواده این پسر جوان با انتشار پست‌هایی در فیسبوک یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ حمله مرگبار این سگ‌ها به این پسر جوان و کشتن او در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز حمله دو سگ پیت بول به یک دختر آمریکایی خبرساز شده بود. "بتانی لین" هنگامی که به همراه دو سگ خود برای پیاده‌روی به جنگل رفته بود مورد حمله آن قرار گرفت و جانش را از دست داد. جسد این دختر جوان توسط پلیس ویرجینیای آمریکا در حالی که توسط سگ‌ها در حال خورده شدن بود پیدا شد.

انتهای پیام/

سگ هخای خشمگین جان صاحب خود را گرفتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقای جنوبی حمله حیوانات سگ حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد