Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان خوزستان اظهار داشت: هر چند نمی‌توان در حال حاضر برآورد دقیقی از میزان خسارت‌های وارد آمده به شبکه راهی این استان داشت اما طبق بررسی‌های اولیه تا کنون چیزی حدود 345 میلیارد خسارت به آب‌ررا‌ه‌ها و ابنیه فنی این استان وارد شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 22 محور روستایی مسدود است، ادامه‌داد: راه ارتباطی برخی از روستاهای خالی از سکنه که پیش از وقوع سیل تخلیه شده‌اند هنوز بازگشایی نشده‌است و با توجه به اینکه در حال حاضر این روستاها خالی از جمعیت هستند بازگشایی راه‌های آنها در اولویت قرار ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تاکید کرد: تمام روستاها به غیر از روستاهای تخلیه شده دارای راه‌های جایگزین هستند و توانستیم برای راه‌های مسدود شده راه جایگزین ایجاد کنیم.

بهرامی‌نیا اظهار داشت: بازگشایی راه‌های مسدود شده روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند کمکی به مردم نمی‌کند چراکه به دلیل بالا آمدن سطح آب در آن روستاها، جمعیت تخلیه شده و به مکان دیگری منتقل شد‌ه‌اند. پس از فروکش شدن آب نسبت به بازگشایی راه‌های ارتباطی این روستاها و  ترمیم راه‌های روستایی اقدام می‌کنیم.

وی افزود: عمده این روستاها که تخلیه شده‌اند در مجاورت رودخانه‌های کارون، دز و کرخه قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بازگشایی راه شریانی اهواز- شوش- اندیمشک تا پایان امروز برای تردد کامیون ها و ماشین‌های سنگین خبر داد و گفت: تنها دو جاده شریانی در استان خوزستان مسدود است که تا پایان امروز هم با پایین آمدن سطح آب در جاده اهواز-شوش- اندیمشک این مسیر برای تردد کامیون‌ها باز می‌شود.

بهرامی‌نیا درباره تعداد پل‌های تخریب شده در استان خوزستان گفت: خوشبختانه هیچ پلی در این استان تخریب نشده است. برخی از پل‌ها آسیب دیده‌اند اما با اقدامات راهداری آنها هم در حال حاضر عملیاتی هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت حفاظت از سوسنگرد بر عهده اداره راه و شهرسازی استان خوزستان بود، گفت: خوشبختانه اجازه نفوذ آب به سوسنگرد را ندادیم. فعلا خطری سوسنگرد را تهدید نمی‌کند البته وضعیت این شهر بستگی به بارش‌های روزهای آینده دارد.  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل راه وشهرسازی سیل خوزستان و لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد