Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی بازی تاتنهام و منچسترسیتی (دور رفت 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا - 2018/19).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، داور معروف ایتالیایی، دانیله اورساتو، که یکی از بهترین‌های قاره محسوب می‌شود، از سال 2017 تاکنون اغلب برای پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان خوش یمن نبوده اما او سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند را قضاوت خواهد کرد.

اورساتو با سابقه 54 داوری در لیگ قهرمانان اروپا از نظر یوفا داوری ایده‌آل برای این بازی بزرگ است. دانیله اورساتو در این فصل در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که در آن‌ها یک کارت قرمز در بازی کپنهاگن-گالاتاسرای (1-0)، در مرحله گروهی داده و یک پنالتی در دیدار مرحله گروهی پی اس وی آیندهوون و سویا اعلام کرده است.

پی اس جی که در بازی رفت 1-0 شکست خورده، باید در بازی برگشت حداقل با یک گل پیروز شود تا کار را برابر کند و سپس به سمت گل برتری خیز بردارد.

پی اس جی یک خاطره بد از اورساتو دارد که به فینال سال 2020 مربوط می‌شود. او داور بایرن-پی اس جی بود که گل کینگزلی کومان باعث قهرمانی تیم مونیخی شد.

تقریباً هر بار که پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ تقابل کرده، دانیله اورساتو داور بازی بوده است. حاصل کار برای تیم پاریسی سه شکست، بدون یک گل زده بوده است. اورساتو در مجموع 8 بازی برای پی اس جی سوت زده و حاصل کار 4 برد و 4 باخت بوده است.

دنیله اورساتو را چیرو کاربونه، الساندرو جیلاتینی و داوید ماسا همراهی خواهند کرد. ماسیمیلیانو ایراتی و پائولو والری نیز داوران VAR هستند.

دیگر خبرها

  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود