Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ما سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا گلستان برگزار شد گفت رمز سپاه اخلاص در عمل و اطاعت از ولایت فقیه است و این امر مهم باعث معنویت کار آنان است.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب وظیفه سپاه تنها حفظ دستاورد های انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه پیشبرد اهداف انقلاب از وظایف مهم آن است و این وظیفه خطیر در مبارزه با داعش و تروریست ها در عراق و سوریه بر همگان آشکار شد و باعث دشمنی بیش از پیش آمریکا و دشمنان داخلی نظام شده است

وی در ادامه گفت: حضور مقتدرانه سپاه در منطقه باعث عظت مسلمین و انقلاب و مجاهدین در راه خدا است

معروفی ادامه داد: مکتبی بودن انقلابی بودن و مردمی بودن سه عامل مهم فلسفه وجودی سپاه است و حضور شبانه روزی پاسداران در سراسر کشور در کنار سیل زدگان و تلاش برای رفع مشکلات آنها نمونه بارزی از مردمی بودن این نهاد انقلابی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان گفت: سپاه خود را سد بلای جان مردم می داند و اگر لازم باشد به جای گونی ها در جلوی سد قرار می گیرد و تا رفع کامل مشکلات و آلام مردم سیل زده در کنار آنها خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد