Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مرکز اسناد، مدارک علمی کتابخانه دانشگاه گیلان گفت: کتابخانه دانشگاه حدود ۱۷ هزار عضو دارد که از این تعداد ۱۶ هزار دانشجو و ۹ کاربر فعال دارد.

یوسف سدادی، معاون مرکز اسناد، مدارک علمی کتابخانه دانشگاه گیلان، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مرکزاسناد، مدارک علمی و کتابخانه دانشگاه، در سال ۱۳۵۵ با مجموعه کتاب‌های چاپی فارسی و لاتین با ۷ هزار جلد تاسیس شد و هم اکنون این کتابخانه ۱۷ هزار جلد کتاب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سدادی مطرح کرد: کتابخانه دانشگاه گیلان دارای کتب الکترونیکی و مقالات معتبر پایگاه‌های اطلاعاتی داخلی و خارجی است. اطلاعات کتاب شناختی کلیه کتاب ها‌ی فارسی و لاتین در نرم افزار جامع کتابخانه‌ای پارس آذرخش قابل دسترسی است.
معاون مرکز اسناد و مدارک کتابخانه دانشگاه گیلان تصریح کرد: کتابخانه دانشگاه حدود ۱۷ هزارعضو دارد که از این تعداد ۱۶ هزار دانشجو و ۹ کاربر فعال دارد.  
معاون مرکز اسناد و مدارک کتابخانه دانشگاه گیلان تصریح کرد: دانشگاه گیلان دسترسی ۶۹ پایگاه اطلاعاتی بین المللی برای کاربران به خصوص تحصیلات تکمیلی از طریق اینترنت میسر کرده و همچنین دسترسی به دو پایگاه اطلاعاتی داخلی را برای دانشجویان فراهم شده است.
وی گفت: در زمان امتحانات سالن‌های مطالعه کتابخانه تا ساعت ۲۴ دایراست و همچنین دانشجویان می‌توانند برای دسترسی به اینترنت از wifi کتابخانه استفاده کنند.
سدادی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی خاطرنشان‌کرد: ما برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارگاه‌های آموزشی به عنوان سواد اطلاعاتی برگزار میکنیم که چگونه در محیط وب از طریق پایگاه‌های استنادی مقالات معتبر علمی را شناسایی و دسترسی کامل داشته باشند.
معاون مرکز اسناد و مدارک کتابخانه دانشگاه گیلان با اظهار کرد: طبق گزارش آماری از دانشگاه دانشجویان بیشتر درکتاب‌های حوزه ادبیات، فنی مهندسی، کشاورزی، مطالعه می‌کنند.
وی در ادامه افزود: دانشگاه گیلان هرساله بودجه قابل توجهی برای خرید کتاب‌های جدید براساس نیاز گروه‌ها آموزشی تخصیص میدهد واین کتاب‌های از «نمایشگاه کتاب تهران» تهیه می‌شود.
سدادی با اشاره به برگزاری‌های نمایشگاه کتاب اظهار کرد: به مناسبت‌های مختلف مانند دهه مبارک فجر، نمایشگاه دایر می‌شود.
معاون مرکز اسناد و مدارک کتابخانه دانشگاه گیلان بیان کرد: کتابخانه دانشگاه گیلان در چارچوب قوانین آموزش عالی خدماتی که به جامع استفاده کننده خود اعم از دانشجویان هیئت علمی و کارکنان خود خدماتی را ارائه می‌دهد همچنین افراد می‌توانند با معرفی نامه در محل کتابخانه از امکانات آن استفاده کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت