Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:53:39 GMT

نقش منصوریان در نقشه موفق شفر برابر سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۰۷۸۵

نقش منصوریان در نقشه موفق شفر برابر سپاهان

سرمربی استقلال در تشریح برنامه ریزی خود برای شکست سپاهان از یک نکته کلیدی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر سرمربی استقلال موفق شد اولین شکست فصل تیم سپاهان را در خانه رقم بزند و شاگردان قلعه نویی را با یک گل شکست دهد تا به این ترتیب همچنان خود را جمع بالا نشینان حفظ کرده باشد.


این پیروزی برای استقلال در شرایطی به دست آمد که آبی‌ها گل برتری خود را دقیقه ۷+۹۰ به ثمر رساندند و البته در ۱۵ دقیقه پایانی بیشتر از هر زمان دیگری و تمام دقایق مسابقه موقعیت گلزنی خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شفر: الان به بازی بعدی فکر می‌کنم نه قهرمانی

وینفرد شفر در نشست خبری در تشریح برنامه‌های خود برای این برد گفت: در بازی‌های قبلی و برابر ذوب آهن دیدیم که سپاهان از نظر بدنی افت می‌کند و ما می‌توانیم به گل برسیم و این ذهنیت را داشتیم. تبریزی و منشا به ترکیب اضافه شدند و هر دو موقعیت‌های زیادی داشتند. نکته مهم برای ما این بود که شانس ایجاد کنیم و البته شانس هم آوردیم. این موضوع ایده‌ی ما برای این مسابقه بود.


ذوب آهن نیز مانند استقلال در دقایق پایانی دروازه تیم قلعه نویی را باز کرد و آبی‌ها نیز با استفاده از پلن موفقی که منصوریان استفاده کرده بود، قلعه نویی را شکست دادند تا دوباره در لیگ برتر جان بگیرند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال سپاهان علیرضا منصوریان لیگ برتر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!