Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را به رؤسای واحدهای مراکز استان، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: «با توجه به ضرورت حل مشکلات دانشجویان مناطق سیل‌زده و شرکت‌کننده در اردوی جهادی، غیبت کلاسی تمام دانشجویان فوق از ۱۷ فروردین ماه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، موجه تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بندهای این دستورالعمل، چنانچه دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی جهادی و دانشجویان مناطق سیل‌زده از ۱۷ فروردین ماه تا زمان ابلاغ این دستورالعمل، موفق به شرکت در امتحان میان ترم نشده باشند، در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، واحدهای دانشگاهی باید با هماهنگی استاد مربوطه نسبت به برگزاری امتحان میان ترم این دسته از دانشجویان اقدام لازم را انجام دهند.

همچنین از زمان ابلاغ این دستورالعمل تا پایان ۱۲ اردیبهشت ماه تمام آزمون‌های میان ترم در واحدها و مراکز دانشگاهی لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

واحدها و مراکز دانشگاهی در مناطق سیل‌زده موظفند نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام لازم را انجام دهند.»

کد خبر 4589474 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سیل کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان