Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان به منظور تحقق رونق تولید گفت: در این راستا دو محموله به ارزش 3 میلیارد ریال در زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت و کنترل خودروهای در ایست بازرسیها اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه سواری پراید را در محور "بیجار- قیدار" شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن بیش از 6 هزار انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در ادامه همچنین از کشف محموله میلیاردی سیگار قاچاق در زنجان خبرداد و افزود: 251 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق نیز به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال توسط پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

سردار جهانبخش عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی موفق شدند یک دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق را در حوزه قیدار- بیجار شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن بیش از 251 هزار و200 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت‌: متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر