Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@23:33:03 GMT

آخرین وضعیت بارندگی در میناب، بندرخمیر و بستک بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۳۳۱

آخرین وضعیت بارندگی در میناب، بندرخمیر و بستک بررسی شد

فرمانداران شهرستان های بستک، بندرخمیر و میناب در تماس های جداگانه تلفنی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان آخرین وضعیت بارندگی را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، رضا مدرس معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری هرمزگان در تماس تلفنی با فرمانداران شهرستانهای بستک، میناب و بندرخمیر در جریان آخرین وضعیت بارندگی در این شهرستان ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداران شهرستانهای مورد نظر وضعیت بارندگی را متعادل عنوان کردند و تا کنون خسارتی در پی نداشته است و تیم های امدادی و نجات سازمانهای مستقر در آمادگی کامل به سر می برند و اماکن اسکان اضطراری آمادگی کامل برای پذیرش مردم در زمان بحران را دارند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل سیل سپاه مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان سیل خوزستان خبرگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بارندگی و سیلاب معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان سامانه بارشی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد