Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:16:49 GMT

قزوين سال گذشته در بهبود فضاي کسب و کار موفق نبود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۵۳۵

قزوين سال گذشته در بهبود فضاي کسب و کار موفق نبود

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي قزوين گفت: متاسفانه استان با وجود همه کارهاي انجام شده، سال گذشته در حوزه بهبود فضاي کسب و کار موفق عمل نکرد.

به گزارش ايرنا، ابوالفضل ياري روز شنبه در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان خاطر نشان کرد: قزوين سال گذشته در حوزه کسب و کار جزو 15 استان آخر کشور قرار گرفت و اين مساله بيانگر آن است که بايد در سال جاري با توجه به شعار سال در بخش رونق توليد بيش از گذشته تلاش کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه شوراي معاونان استان سال گذشته تاکيد فراواني در حوزه گردشگري داشته است، تاکيد کرد: در سال 97 توجه به حوزه گردشگري براي توسعه استان در دستور جدي کارها قرار گرفت اما متاسفانه هيچ عملکرد قابل قبولي در اين بخش به عمل نيامد.
ياري ادامه داد: براي سال جديد ضمن توجه به واحدهاي تعطيل، نيمه تعطيل و در معرض خطر، توجه ويژه اي به حوزه گردشگري استان قزوين خواهد شد و برنامه ريزي هاي مدوني در اين راستا صورت خواهد گرفت.
***سرمايه گذاران جديد به تسهيلات رونق توليد نيازمند هستند
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان نيز در اين جلسه اظهار داشت: سال گذشته 163 سرمايه گذار جديد در استان جذب شدند که بدون شک براي تکميل طرح هاي خود به تسهيلات دولتي نيازمند خواهند بود.
حميدرضا خانپور تاکيد کرد: با توجه به اينکه قرارداد شرکت هاي حاضر در شهرک هاي صنعتي براساس قانون به عنوان يک سند رسمي معتبر شناخته شده است، از بانک ها درخواست داريم تا دفترچه قرارداد واحدهاي توليدي را به عنوان ضمانت هنگام واگذاري تسهيلات مورد توجه قرار دهند.
در ادامه اين نشست به مشکلات 2 واحد توليدي اشکان چيني و بلور گمين رسيدگي و تصميمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.
استان قزوين سه هزار و 600 واحد توليدي دارد.
8054* 6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای