Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،جلسه سیاست گذاری برنامه ریزی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) با حضوراعضا و نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در بندرعباس تشکیل شد.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی گفت: اعتقاد به منجی و مصلح در همه ادیان وجود دارد و نیاز است علما از این فرصت برای تبیین جهانی مهدویت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعیاد شعبانیه  فرصت مناسبی برای ماندگاری و فرهنگ‌سازی در زمینه مهدویت است که این امر نیازمند تبلیغات و آموزش عمومی درجامعه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر تشکیل جلسات فرهنگی و آموزشی در دانشگاه‌ها و مساجد و مدارس با استفاده از روحانیون و محققان برجسته در زمینه مهدویت با هدف ترویج فرهنگ مهدوی تاکید کرد.

دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) هرمزگان نیز در این نشست در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: همه ادرات و سازمان‌ها باید تلاش کنند تا جشن‌ها و برنامه‌های ویژه نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

حجت‌الاسلام فروزان نژاد افزود:زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) وظیفه اخلاقی، دینی و شرعی همه افراد جامعه و دلسوزان انقلاب اسلامی و دین است.

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان، چراغانی و آذین بندی خیابان ها، برگزاری مسابقات و جلسات پرسش و پاسخ با موضوع مهدویت از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای اعیاد شعبانیه است.

وی اجرای برنامه فرهنگی و آموزشی و تفریحی و سخنرانی درمساجد، مدارس و دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه عنوان کرد.

انتهای پیام/ر

اجرای برنامه فرهنگی و آموزشی در اعیاد شعبانیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی بنیاد فرهنگی مهدی موعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی