Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@03:55:37 GMT

پاسداران از تبار عاشورا هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۶۴۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این تجمع پاسداران انقلاب اسلامی را از تبار عاشورا معرفی كرد.

حجت الاسلام محمد تجلایی با اشاره به سخنان شهید آوینی اظهار كرد: اگر می‌خواهید ما را بشناسید واقعه‌ی كربلا را بخوانید. این پاسداران بودند كه واقعه كربلا را به تصویر كشیدند این‌ها از تباری هستند كه عاشورا را آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پاسداران كسانی بودند كه خمینی كبیر فرمودند؛ «كه من این سپاه را دوست دارم» و سیدعلی فرمودند؛ «شما نور چشم و ركن ركین انقلاب هستید.»

او ادامه داد: پاسداران سبزپوشان سروقامت بوستان علوی هستند كه در زمره‌ی نفس‌های سیدعلی نفس می‌كشند و با اشارات او غمزه‌گری می‌كنند.

تجلایی بیان كرد: همه‌ی عالم پاسدار هستند، شن‌های طبس پاسدار و مامور الهی بود. پاسداران كسانی بودند كه نظام ۲۵۰۰ ساله‌ی شاهنشاهی را از بین بردند و در كودتای نوژه طعم شكست را به این از خدا بی‌خبران چشاندند. آن‌ها در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل دنیا ایستادند و یك وجب خاك را به كسی ندادند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: اگر می‌خواهید ما را بشناسید بدانید ما فرزندان روح الله هستیم. ما آن كوه سرافرازیم كه اگر كسی با ما درافتد او را به دره‌های نابودی می‌فرستیم.

او گفت: این جرثومه‌های فساد كار را به جای رسانده‌اند كه پاسداران عدالت‌خواه و حامی مظلومان عالم را تروریست معرفی می‌كنند ولی بدانند و آگاه باشند اگر مولایمان سیدعلی اشاره كند مانند صاعقه خروشان بر سرشان فرود می‌آییم و خاك سفید را بر سرشان خراب می‌كنیم.

تجلایی خطاب به سران آمریكا گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب مثل شغال زوزه كشیدید و از آینده‌ی خود هراس دارید و می‌ترسید و ما مثل شیر ایستادیم.

وی افزود: بدانید ظهور منجی عالم در پیش است و ما رهروی آن سیدی هستیم كه علم عدالت‌خواهی را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) تحویل می‌دهد.

او گفت: روزی خواهد رسید كه در خاك اسرائیل برای مردگانتان یك وجب خاك پیدا نخواهید كرد و وعده‌ی امام امت، حق است و اسرائیل و آمریكا از بین خواهند رفت.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به تجمع عظیم دانشگاهیان اظهار كرد: این كاركنان، دانشجویان و استادان نفس‌های خمینی را چشیده‌اند و به دشمنان این مملكت می‌گویند با پاسدار شوخی نكن، با دم شیر بازی نكن.

كاركنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان تجمع شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان اردبیل

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود