Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سیستان و بلوچستان، حضرت آیت الله محامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، از دانشکده پزشکی و پیراپزشکی و امکانات و تجهیزات آن بازدید به عمل آورد.
در ادامه امام جمعه زاهدان از ساختمان فناوری اطلاعات و دیتاسنتر، مراکز تحقیقاتی، کلینیک سلامت فرهیختگان، مجتمع ورزشی معلم و مجتمع ورزش‎های آبی هامون این واحد دانشگاهی بازدید و تجهیزات و امکانات را ارزیابی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با حضور در جلسه شورای دانشگاه واحد زاهدان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‎های انجام شده است در این مجموعه عظیم دانشگاهی، کار علمی را کاری ارزشمند برشمرد و کار در مناطق محروم را ارزشمندتر دانست.
عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق گزارش‎های ارائه شده و بازدید به عمل آمده، فعالیت‎های متنوع، گسترده و اثربخشی در این مجموعه آموزش عالی در استان انجام شده که نتایج مثبت و خوبی را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان به لحاظ تنوع قومی مورد توجه نگاه‎های داخلی و خارجی است، عنوان کرد: کار در این استان حساس‎تر بوده و فعالیت‎های مثبت در این مناطق نتایج مثمرثمر بیشتری به همراه خواهد داشت.
حضرت آیت ا... محامی افزود: تأسیس رشته در استان باید با مطالعه کافی و نیازسنجی مناسب انجام پذیرد تا شاهد شتاب بیشتر در رشد و شکوفایی استان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مشکل استان را فقر فرهنگی و فقر اقتصادی دانست و تأکید کرد: برای توسعه و تعالی منطقه و برای مرتفع ساختن مشکلات و مسائل استان باید سرمایه‎گذاری و برنامه‎ریزی در سطوح فرهنگی و اقتصادی به صورت مناسب، مطلوب و کارآمد انجام شود؛ زیرا فعالیت مثبت در این سطوح به صورت مستقیم در تمامی حوزه‎ها اثر خواهد داشت.
در بخش دیگری از این جلسه سلطانعلی میر، دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و حجه السلام و المسلمین رضا ایمانی‎خواه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گزارشی از وضعیت علمی، آموزشی، دانشجویی و فرهنگی ارائه داشتند.


گفتنی است، حکم حضرت آیت الله محامی به عنوان عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان توسط دبیر هیات امنا دانشگاه به نمایندگی ریاست عالیه این مجموعه عظیم دانشگاهی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

300 / 167 دیتاسنتر نیازسنجی تنوع قومی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دیتاسنتر نیازسنجی تنوع قومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6089703

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند