Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@21:59:47 GMT

همایش ملی کار با موضوع آینده کار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۸۲۲

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی (معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از برپایی همایش ملی کار با موضوع " آینده کار" خبر داد.

شاکرمی گفت: امسال همزمان با یک‌صدمین سال تاسیس سازمان بین‌المللی کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایش ملی کار را با مشارکت گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار می‌کند و بر همین اساس هم محور همایش برمبنای آینده کار و موضوعات مرتبط قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که محور و دستور کار اجلاس امسال سازمان بین‌المللی کار بحث " آینده کار" است، لذا برگزاری همایش ملی کار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای این اجلاس را در  کنفرانس بین‌المللی کار ارائه نماید.

شاکرمی به زمان برگزاری همایش و دیگر محورهای آن اشاره کرد و گفت: همایش ملی کار امسال ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد و عمده‌ترین محورهای همایش نیز موضوع آینده کار، چالش‌ها و نیز بحث استانداردهای بین‌المللی کار بویژه مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی کار و نحوه الحاق جمهوری اسلامی ایران به مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی کار خواهد بود.

وی یادآور شد: همایش ملی کار امسال دارای ۵ کمیته تخصصی شامل کمیته سده، کمیته آینده کار، کمیته استانداردها، کمیته رسانه و کمیته پشتیبانی خواهد بود و ریاست اجلاس امسال را محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برعهده خواهد داشت.

معاون روابط کار افزود: در نشست‌های تخصصی کمیته‌های همایش ملی کار موضوعاتی مثل آینده کار و مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی کار با حضور نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی و دولت به بحث گذاشته خواهد شد.

وی در پایان، گفت: دستاوردهای همایش ملی کار و گزارش کامل آن در اجلاس آتی سازمان بین‌المللی کار که خردادماه امسال در ژنو برگزار خواهد شد ارائه می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان بین المللی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود