Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@10:54:17 GMT

موضع گیری خصمانه رئیس پارلمان عربی ضد ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۸۴۲

به گزارش مهر به نقل از النشره، مشعل بن فهد السلمی رئیس پارلمان عربی ضمن دفاع از عملیات موسوم به طوفان قاطعیت در کشتار زنان و کودکان یمنی مدعی شد: دخالت ائتلاف عربی، طرح ایرانی در یمن را با شکست روبرو کرد.

وی ادعا کرد: ما اقدامات حوثی ها ضد ملت یمن را محکوم می‌کنیم. ما از سازمان ملل خواستیم که طرفی که در توافق استکهلم کارشکنی می‌کند را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه بین المللی باید با اقدامات ایران در یمن مقابله کند. ایران به نقض حاکمیت یمن ادامه می‌دهد.

این سخنان در حالی بیان می‌شود که از زمان شروع جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن، شمار زیادی از کودکان و زنان بر اثر حملات جنگنده‌های این ائتلاف کشته و زخمی شده اند، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ویران شده اند، بیماری‌های واگیر دار شیوع پیدا کرده است و این ائتلاف مردم یمن را گرسنه نگه داشته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم)

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه