Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سیستان و بلوچستان، سلطانعلی میررئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیمروز به ایراد سخنرانی پرداخت.
سلطانعلی میر در این سخنرانی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و محکومیت عمل رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی، گفت: سپاه پاسداران به عنوان رکن رکین نظام جمهوری اسلامی ایران، مدافع منافع این ملت است و در تمامی مشکلات در کنار مردم ایستاده و همواره در ادای دین نسبت به مردم قدر شناس ایران پیشقدم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وقتی یک دولت نهادی را که برخواسته از دل یک ملت است را در لیست گروه های تروریستی قرار می دهد ماهیت پلید خود را بدون حجاب به نمایش می گذارد. امروز مردم و سپاه دوش به دوش هم برای رفع آلام آسیب دیدگان بلایای طبیعی در تلاش هستند.
وی با اشاره به فداکاری های سپاه پاسداران در مبارزه با تروریست های دست پرورده نظام سلطه و آمریکای جنایتکار تصریح کرد: مدعیان مبارزه با تروریست در به سرانجام رساندن جنگی ساده با یک گروه کوچک طالبان افغانستان به ستوه آمده اند و ندای مذاکره سر می دهند در حالی که همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج مردمی، داعش را نابود و دو کشور را از شر تروریسم نجات داد.
میر با اشاره به افتتاح آموزشکده فنی سما در شهرستان نیمروز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پس از 40 سال عمر با برکت این انقلاب موفق شد در ده شهرستان استان سیستان و بلوچستان که از مراکز آموزش عالی بی بهره بودند مراکز و آموزشکده های آموزش عالی ایجاد کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و محرومیت این شهرستان ها مقرر شده است دانشجویان با تخفیف 30 درصدی شهریه در این مراکز تازه تاسیس پذیرش شوند و این نشانگر آن است که این دانشگاه هرگز برای تاسیس واحد های دانشگاهی خود در مناطق کمتر برخوردار به دنبال منفعت مالی نیست.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده با افزایش تعداد رشته ها و ایجاد رشته های فنی در این آموزشکده بتوانیم در ایجاد اشتغال در این مناطق نقشی مثبت ایفا کنیم.

انتهای پیام/

300 / 167 تاسیس واحد دانشگاهی نهاد دولتی خطبه های نماز جمعه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تاسیس واحد دانشگاهی نهاد دولتی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان بین در مراسم تجلیل و تقدیر از اساتید و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، با اشاره به حدیث امیرالمومنین علیه السلام، با تاکید بر اینکه دانایی باید توانایی به همراه بیاورد، عنوان کرد: تحلیل روند شرکت در کنکور در بیست سال گذشته نشان می دهد اقبال مردم به آموزش عالی کم شده و از دلایل اصلی آن ناتوانی نظام آموزش عالی در پیوند دانایی و توانایی بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به خطر جایگزینی آموزش غیررسمی با آموزش رسمی افزود: وقتی یک سیستم به حد اشباع می رسد در قوس نزول و سقوط می افتد و اگر نتوان با تحلیل درست گذشته، ایده جدیدی ارائه کرد و سیستم را در منحنی جدیدی قرار داد، کار آن سیستم تمام است.

عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها با اشاره به سخنرانی ۱۸ فروردین ریاست دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه جامع دارای چهار رکن است خاطرنشان کرد: نظام تربیتی، نظام علمی، نظام فرهنگی و نظام فناوری در دانشگاه باید با هم باشند و این آن ایده جدید نجات بخش آموزش عالی است. تربیت تخصصی بر اساس آمایش سرزمین و تلفیق تئوری با عمل و قدرت استفاده دانش برای حل مسائل مردم و قراردادن آن در خدمت منافع آنها از ارکان این ایده جدید است. آموزش عالی می باشد، زیرا دانش آموختگان بر اساس نیازها و پتانسیل های موجود در منطقه امکان بهره برداری درست و مناسب از دانش خود را کسب خواهد کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نظام فرهنگی و تربیتی بیان کرد: خواسته جامعه و خانواده ها از آموزش عالی فراهم بودن محیطی سالم و ارزشی برای پرورش و تربیت نسلی فرهیخته، امیدوار، باکرامت، قانونمند، دارای اعتماد به نفس، سختکوش و... است.

وی افزود: در دانشگاه باید از حافظه محور بودن عبور کرد و به یادگیری عمیق و کاربردی رسید، دانشگاه باید محل پرورش ذهن تحلیلی برای دانشجویان باشد و مهارت توانایی حل مسائل جدید با استفاده از داشته های موجود را به آنها بدهد و آنها را از ساده انگاری در فهم وحل مسائل برهاند و این امر در سایه توجه به نظام فرهنگی و تربیتی شکل می گیرد.

این مسوول دانشگاهی در ادامه سخنان خود مطرح کرد: اگر این چهار نظام در کنار یکدیگر قرار بگیرد و به صورت همزمان در دانشگاه اجرا شود، آموزش عالی تعالی خواهد داشت و از بحران خارج خواهد شد.

دیدار و گفت و گو با معلمان مدارس سما به مناسبت روز معلم، دیدار و گفتگو با اساتید همیار فرهنگ، دیدار با فعالان تشکل ها و کانون ها و بسیج دانشجویی و حضور در منزل هیات علمی تازه در گذشته، مرحوم دکتر سرگلی زاده از دیگر برنامه های این سفر یک روزه بود.

کد خبر 6095096

دیگر خبرها

  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان