Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 17 فروردين سال جاري 313 هزار مسافر نوروزي توسط ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان جابجا شدند.

ارسلان شکري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد مسافر جابجا شده 17 هزار و 200 نفر در مسيرهاي درون استاني و باقي در مسيرهاي برون استاني جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه سه هزار و 500 دستگاه انواع وسايل نقليه مسافربري در آذربايجان غربي فعاليت مي کند، اضافه کرد: از اين تعداد 681 دستگاه اتوبوس مسافري، يک هزار و 231 دستگاه ميني بوس و يک هزار و 684 دستگاه خودروي سواري بود.
وي ادامه داد: 80 درصد اتوبوس هاي استان که اقدام به جابجايي مسافران نوروزي کردند را ناوگان ويژه و VIP تشکيل مي داد.
به گزارش ايرنا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي يکي از اعضاي ستاد اجرايي خدمات سفر آذربايجان غربي است که دبيرخانه اين ستاد در ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در اروميه مستقر و رياست اين ستاد را نيز استاندار بر عهده داشت و مديرکل ميراث فرهنگي نيز دبير اين ستاد محسوب مي شود.
سفرهاي نوروزي از 25 اسفند سال 1397 آغاز شد و تا 17 فروردين سال جاري ادامه داشت.
8137/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در محور بوکان میاندوآب در پیچ ملالر دو دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶  باهم برخورد کردند.

حمید محبوبی اعلام کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه ۶ مصدوم و یک فوتی داشت .

 وی در پایان گفت: مصدومین بعد از رهاسازی توسط ست هیدولیک خودروی نجات، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود