Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: سه تن مواد غذایی، بهداشتی و دارویی به مناطق سیل زده دهستان قلایی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی الشتر ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت و گو با سفیرافلاک در رابطه با امداد رسانی های بسیج جامعه پزشکی به الشتر اظهار داشت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و مشارکت فعال پرسنل و مسئولین شبکه بهداشت ودرمان شهرستان الشتر مقدار سه تن مواد اولیه غذایی، بهداشتی و دارویی شامل ۴۰ کیسه آرد، ۱۶۰ باکس آب معدنی، شیر خشک و اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز خانوارها به مناطق محاصره در سیل و آسیب دیده چم گرگعلی، چال سبز و دهنو به منطقه قلایی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به دلیل قطع بودن راه ارتباطی و با اطلاع رسانی قبلی، محموله ارسالی در روستای سرینجه قلایی که نزدیکترین مسیر به روستاهای فوق است مستقر شد و سرپرستان خانوار به وسیله الاغ و با عبور از رودخانه خود را به سرینجه رسانده و اقلام خود را تحویل گرفتند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: آب، برق و راه ارتباطی روستاهای مذکور از همان روزهای اولیه سیل قطع شد که متاسفانه بازتاب ضعیفی در رسانه ها داشته و کمتر مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تبیان، اینفوگرافیک از این مواد غذایی را ببینید.

کد خبر 849614 برچسب‌ها سلامت مواد غذایی مجله خواص میوه‌ها خبر مهم فرهنگ غذایی

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان