Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@13:24:31 GMT

گاز 15 روستاي نطنز براي تعميرات قطع مي شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۹۱۹

گاز 15 روستاي نطنز براي تعميرات قطع مي شود

خبرگزاري آريا - ايرنا - کاشان - رييس اداره گاز شهرستان نطنز گفت: جريان گاز شبکه 15 روستا از توابع بخش مرکزي به علت تعميرات خطوط انتقال براي مدت 48 ساعت قطع خواهد شد.

سيد مهدي خاتمي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا تشريح کرد: روستاهايي که گاز آنها قطع مي شود از توابع دهستان برزرود شامل هنجن، گل پل، ولوجرد، چيمه، تکيه سادات، بيدهند، فريزهند، حسن آباد، يارند، کمجان، برز، طره، ابيانه، عباس آباد و صالح آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين قطعي که به علت تعميرات و تقويت خطوط انتقال صورت مي گيرد، از فردا (يکشنبه) به مدت 48 ساعت اعمال خواهد شد و انتظار مي رود مشترکين در اين مدت شيرهاي وسايل گاز سوز را بسته نگه دارند.
برزرود از توابع بخش مرکزي نطنز است.
شهرستان نطنز با جمعيت 47 هزار نفر در فاصله نزديک به 125 کيلومتري شمال اصفهان قرار دارد.
8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود