Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین و آخرین روز از مرحله فینال مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) ویژه آقایان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، چهارمین روز از مرحله فینال سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، امروز، ۲۴ فروردین‌ماه از ساعت ۱۶ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این مسابقات بخش نابینایان، دانش‌آموزی در بخش پسران، همچنین بزرگسالان با حضور راه‌یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات به صورت ترکیبی در حال برگزاری است. تلاوت آغازین برنامه امروز را با قاری افتخاری آغاز شد، سپس روز پایانی رقابت‌ها با اجرای نماینده کشور برگزار می‌شود. سپس در بخش دانش‌آموزی به اجرا می‌پردازد و در ادامه نیز در گروه نابینایان به ارائه حفظ خواهد پرداخت.

قرار است حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان ساعت ۱۸ به تلاوت بپردازد.

سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تا ۲۵ فروردین ماه در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای قرآن‌دوستان است. همچنین در کنار آن، مسابقات قرآن بخش دانش‌آموزی، نابینایان، بانوان و طلاب (در شهر مقدس قم) در حال برگزاری است.


همچنین سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جهان اسلامی در بخش دختران نیز در مرحله نهایی طی بازه زمانی عصر، ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه در هتل هما برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرآن کريم مسابقات قرآنی مصلی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی