Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استان اعلام کرد: قزوین به عنوان استان معین در بازسازی دلفان در استان لرستان تعیین شده است و باید تمامی کمک ها و اقدامات برای امدادرسانی به این شهرستان سیل زده صورت گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، قدرت الله مهدیخانی روز شنبه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تا کنون کمکهای زیادی از استان قزوین در قالب نیروهای امدادی، امکانات و تجهیزات، اقلام زیستی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.
وی افزود: بنابر مصوبه وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران، استان قزوین به عنوان معین شهرستان دلفان استان لرستان انتخاب شده و کلیه امور مربوط به امداد رسانی، اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان و بازسازی آن بر عهده استان قزوین است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به مصوبه فوق ازین پس تمامی کمکها و اقدامات استان برای شهرستان دلفان ارسال خواهد شد.
مهدیخانی در پایان از تمامی دستگاه ها و ارگانهای مرتبط خواست تا هر گونه کمک رسانی به مناطق سیل زده را با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان انجام دهند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل بازسازي دلفان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد بازدید کرد.

استاندار لرستان در سفر یک‌روزه به بروجرد، ضمن حضور در مصلای بروجرد و گفتگو با نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، بازدید از وضعیت پروژه مسکن ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی همراه با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در سایت مسکن ملی بروجرد، ضمن گفتگو با پیمانکاران و دست‌اندرکاران مجری طرح، از نزدیک وضعیت عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داده و در جریان موضوعات و مسائل مربوط به این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 6095907

دیگر خبرها

  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن