Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:49:32 GMT

میخواهم در روز تولدم نمایش خوبی داشته باشم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۳۲۱۴

احسان علوان زاده گفت: نساجی تیم چغری دارد و بازیکنانش خوب می‌دوند. بازیکنان خوبی هم دارند و ما هم شرایطمان خوب بود، باید می‌بردیم اما نبردیم و ای کاش می‌بردیم تا با روحیه بیشتر به مصاف استقلال برویم. چون ما وسط جدولی هستیم هر دو تیم احتیاط کردیم اما انشالله بازی بعدی سعی میکنیم برنده شویم.

او درباره بازی با استقلال هم عنوان کرد: بازی استقلال بازی خیلی مهمی است و ما برای برد می‌رویم، سخت است استقلال را در آزادی ببری اما ما میرویم که انشالله سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودم انگیزه خیلی زیادی دارم و انگیزه ام روی هزار است تا در روز تولدم خوش بدرخشم.

وی راجع به نیمکت نشینی اش هم گفت: نظر آقا رضا بود که روی نیمکت بنشینم اما در تمرینات گذشته تمام تلاشم را کرده ام تا مقابل استقلال فیکس باشم و همانطور که گفتم در روز تولدم نمایش خوبی را ارائه کنم.

علوان زاده در پایان در خصوص مدعیان این فصل قهرمانی توضیح داد: ما خودمان با مدعی ها بازی داریم، سه چهار بازی سختی داریم، سپاهان و سایپا و پرسپولیس مانده. امیدوارم حداقل از همه تیم ها امتیاز بگیریم. آن ها برای قهرمانی و سهمیه میجنگند و کار سختی داریم. می‌خواهم بگویم پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور خوب بوده اند و لیگ جذابی ارائه کرده اند. تراکتور روی اشتباه گل خورد و به نظرم شانس قهرمانی هنوز دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نساجی استقلال بازی سایپا پرسپولیس استقلال و سپاهان استقلال استقلال و سپاهان پرسپولیس نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم