Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمیله طهماسبی، نایب رییس موج سواری استان مازندران پس از تجلیل از سوی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش جامعه مخاطب فراوانی دارد و مردم به دلیل توجه ویژه به قهرمانان همیشه از آنها الهام گرفته اند به همین دلیل ورزشکاران با احساس مسئولیتی که داشتند در مواقع چالش برانگیز همچون سیل و زلزله به صحنه آمدند و مردم هم همراهی بسیار خوبی با قهرمانان داشتند و در سیل اخیر نیز مردم و ورزشکاران در کنار هم به سیل زدگان خدمت کردند و در واقع از پتانسیل جامعه ورزش و جوانان برای کمک به هموطنان سیل زده استفاده خوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی کاناپولو نقش سازمان های مردم نهاد را در همراهی با سیل زدگان بسیار خوب توصیف کرد و توضیح داد: واقعیت آن است که حضور قهرمانان و جامعه ورزش برای کمک به سیل زدگان مورد توجه مردم و رسانه ها بوده اما سازمان های مردم نهاد نیز از یاری رسانی غافل نبودند و واقعا نقش آفرینی ارزنده ای را سازمان های مردم نهاد در مناطق سیل زدگان داشتند.

نایب رییس مجمع جوانان استان مازندران انگیزه خدمت رسانی خود و دیگر ورزشکاران موج سواری مازندران را خدمت به هموطنان رنج دیده دانست و اظهار داشت: من لیسانس آتش نشانی دارم و از بچگی هم روحیه ایثار و خدمت به مردم داشتم و از اینکه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز حرکت ورزشکاران ،قهرمانان و جوانان را به خوبی مورد توجه قرار داده است بسیار خشنودم.

جمیله طهماسبی با ابراز خرسندی از حضور در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: من در این جلسه به عنوان نمایندگان سازمان های مردم نهاد حضور پیدا کردم و دکتر سلطانی فر نیز از زحمات جوانان در سازمان های مردم نهاد متعلق به این وزارتخانه تقدیر کرد و مردم را قهرمان سیل های اخیر دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان تیم ملی سیل مردم ایران وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است