Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:28:37 GMT

1403 واحد صنفي متخلف در تربت حيدريه جريمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۳۶۹۲

1403 واحد صنفي متخلف در تربت حيدريه جريمه شدند

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه- ايرنا- مسئول واحد نظارت و بازرسي اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حيدريه گفت: طي يک سال گذشته يک هزار و 403 واحد صنفي متخلف در اين شهرستان به پرداخت 20 ميليارد و 883 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

علي نظافت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مدت از 19 هزار و 427 واحد صنفي بازرسي و با متخلفان برابر قانون برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيشترين تخلفات واحدهاي صنفي را گرانفروشي، تقلب، کم‌ فروشي، درج نکردن قيمت، صادر نکردن فاکتور و رعايت نکردن نکات و دستورالعمل هاي بهداشتي عنوان کرد و اظهار داشت: پارسال يک هزار و 335 فقره شکايت از واحدهاي مختلف صنفي تربت حيدريه توسط شهروندان گزارش شد.
وي گفت: همچنين در سال گذشته 900 واحد صنفي بدون پروانه کسب در اين شهرستان شناسايي شدکه با ارسال دعوتنامه، راهنمايي هاي لازم براي دريافت پروانه کسب از اتحاديه هاي مربوطه به عمل آمد.
نظافت افزود: با هدف نظارت بر عملکرد واحدهاي صنفي و جلوگيري از افزايش خودسرانه قيمت کالاهاي اساسي، پارسال پنج گروه 2 نفره مشترک از اتاق اصناف، بازرسي از واحدهاي صنفي تربت حيدريه را بر عهده داشتند.
وي اظهار داشت: در اجراي طرح تشديد نظارت بر بازار، پنج گروه نظارتي نيز به صورت روزانه از واحدهاي صنفي شهرستان بازديد مي کنند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون با آنان برخورد شود.
وي از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه تخلف واحدهاي صنفي را از طريق تماس با شماره تلفن گوياي 124 اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترين زمان رسيدگي شود.
هشت هزار و 216 واحد صنفي در قالب 47 اتحاديه توليدي، توزيعي، خدماتي و خدمات فني در تربت حيدريه مشغول فعاليت هستند.
شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در 150 کيلومتري جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور