Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: برای نخستین بار دوره مربیگری بین المللی درجه 2 با مدرسی «پاسکال کولمایر» از فدراسیون جهانی از دوشنبه (26 فروردین ماه) در شهرستان همدان آغاز می شود.

بهزاد پاکزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: کولمایر رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و مدرس بین المللی این رشته است و فردا پس از ورود به تهران، راهی همدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دوره مربیگری درجه 2 تیراندازی با کمان، به مدت پنج روز با حضور 22 مربی از سراسر کشور برگزار می شود و بلافاصله دوره آموزش مدرسان تیراندازی با کمان با حضور 30 مدرس با ارتقا درجه 2 به یک برگزار خواهد شد که 30 مدرس داخلی در آن حضور دارند.
مربی سابق تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند گفت: هدف ما ارتقا سطح مربیگری داخلی است تا به جای اینکه به آوردن مربی خارجی فکر کنیم که هزینه سنگینی را به فدراسیون و در مجموع ورزش کشور تحمیل می کند، سطح مربیان داخلی افزایش یابد تا ضمن فعالیت بیشتر در سطح استعدادیابی و رده پایه از حضور مربیان خارجی بی نیاز شویم.
پاکزاد افزود: از این پس برگزاری کارگاه های آموزش مربیگری، سمینارها و دوره های مربیگری از دیگر اهداف فدراسیون برای دعوت مدرسان بین المللی به کشور است و امیدواریم بارها تکرار شود.
دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه به آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی رشته کامپوند اشاره کرد و گفت: این تمرینات از فردا (یکشنبه) با حضور چهار کماندار اعزامی به جام جهانی شانگهای آغاز می شود و تا 31 همین ماه ادامه دارد.
به گفته وی در این اردو اسماعیل عبادی، نیما محبوبی ، محمد صالح پالیزیان و ویدا حلیمیان حضور دارند.
دومین مرحله جام جهای تیراندازی با کمان نیمه های اردیبهشت در چین آغاز می شود. نخستین مرحله این رقابت ها فروردین ماه در کلمبیا برگزار شد اما تیم ملی ایران به دلایل عدیده از جمله مشکلات اقتصادی به این رقابت ها اعزام نشد.
ورزشی**1828**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي با كمان دوره مربيگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

 تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت. 

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد