Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبری امیدوارکننده در اردوگاه جالوروسی؛ اخیرا نام کونته بیش از هر مربی دیگر پیرامون این باشگاه شنیده می شود.

طرفداری- کلودیو رانیری در پایان فصل فارغ از هر نتیجه به همکاری خود با آ اس رم خاتمه می دهد و این باشگاه باید سرمربی جدیدش را معرفی کند. نام های متعددی پیرامون جالوروسی شنیده می شود اما طی دو روز اخیر، شایعه همکاری آنتونیو کونته با آ اس رم به شدت قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای اکثر منابع شهر رم همچون لا ریپوبلیکا، تله رادیو استریو و ایل تمپو؛ اولین تماس ها میان آ اس رم و آنتونیو کونته برقرار شده است. مسئولان رم نظر کونته در مورد بازگشت به ایتالیا و هدایت رم را جویا شده اند. پالوتا شخصا خواهان همکاری با یک سرمربی رزومه دار و بزرگ است و در این راه، آنتونیو کونته بهترین گزینه در دسترس است. مذاکرات فعلا در مراحل ابتدایی به سر می برد. دستمزد سنگین کونته و عدم راهیابی احتمالی رم به لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین موانع در این راه هستند اما پالوتا و مشاور او یعنی فرانکو بالدینی امیدوار هستند مذاکرات با کونته خوب پیش برود و به سرانجام برسد. حضور کونته در رم می تواند تحولی مهم در این باشگاه محسوب شود و به معنی تغییر رویکرد مالکان و مدیران رم در فصل نقل و انتقالات آینده خواهد بود.

لازم به ذکر است اخیرا نام کونته در رابطه با اینتر نیز مطرح شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت

آلمان امروز چهارشنبه تصمیم خود را برای تجدید همکاری با آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) اعلام کرد. 

این اقدام پس از آن صورت گرفت که کاترین کولونا، وزیر امور خارجه سابق فرانسه تحقیقات در مورد اینکه آیا برخی از کارمندان آنروا در حمله ۷ اکتبر به اسرائیل نقش داشته اند را به پایان رساند و از آنها رفع اتهام کرد.

گزارش کولونا نشان داد که طرف اسرائیلی «هنوز باید شواهد تأییدکننده‌ای» در مورد اتهامات خود مبنی بر همکاری کارکنان آنروا با حماس ارائه کند و افزود که آنروا به طور مرتب فهرست کارمندان خود را به اسرائیل ارائه می‌کرده است.

دولت آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از این اصلاحات، دولت آلمان به زودی به همکاری خود با آنروا در غزه ادامه خواهد داد، همانطور که استرالیا، کانادا، سوئد و ژاپن قبلاً انجام داده اند. آلمان از نزدیک با نزدیک‌ترین شرکای بین المللی خود برای پرداخت بودجه بیشتر هماهنگ خواهد کرد. 

رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود در تجاوز به غزه و ایجاد قحطی در این باریکه، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که بزرگترین نهاد امدادرسان در غزه محسوب می‌شود را متهم به دست داشتن در حمله هفتم اکتبر کرد. همین امر کافی بود تا کشور‌های غربی کمک‌های خود به این آژانس را قطع کنند؛ موضوعی که در نهایت فلسطینیان را در خطر گرسنگی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد