Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «لوئیس فیگو» مهاجم پرتغالی اسبق تیم های بارسلونا و رئال مادرید تمام جزئیات جدایی جنجال برانگیز خود را از جمع آبی اناری ها و همچنین شرایط عجیب و غریب منجر به ترک سانتیاگو برنابئو را افشا کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکای اسپانیا روز شنبه نوشت: مرد پرتغالی در سال 2000 در اقدامی جنجال برانگیز و پر سر و صدا نیوکمپ را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 62 میلیون یورو به دشمن قسم خورده آبی اناری ها یعنی سفیدپوشان مادرید ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که با وجود گذشت 20 سال از آن ماجرا، قصه انتقال وی همچنان موضوع داغ محافل فوتبالی چه در جمع هواداران بارسا و چه در جمع کهکشانی ها محسوب می شود.
فیگو در این باره اظهار داشت: پنج سال شگفت انگیز را در بارسلونا پشت سر گذاشتم چه از لحاظ شخصی و چه از نظر فوتبالی.
وی ادامه داد: اما در آن روزها یعنی تابستان سال 2000، «گسپارت» شانس اصلی ریاست بود؛ من او را نمی شناختم و حتی ذره ای به او اعتماد نداشتم.
فیگو در ادامه از قرارداد منعقد شده مابین مدیر برنامه های وی و«فلورنتینو پرز» پیش از انتصاب رئیس تازه بارسلونا پرده برداشت.
وی در این خصوص افزود: شرایط رفته رفته رنگ و بویی جدی می گرفت و ما به نقطه ای رسیده بودیم که مدیر برنامه های من پیش تر با یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست رئال یعنی پرز به توافقی رسیده بود؛ در حقیقت مدیر برنامه من اوراقی را امضا کرده بود که براساس آن در صورتی که به مادرید نمی رفتم مجبور بودم پول تمام بلیت های فروخته شده سانتیاگو برنابئو را برای یک سال به رئال پرداخت کنم.
پس از اینکه پرز در انتخابات برنده شد، فیگو در نهایت متقاعد شد که انتقال ممنوعه را عملی کند.
وی ادامه داد: زمانی که فلورتینو برنده انتخابات شد، من در تعطیلات بودم و مدیر برنامه و وکیل من برای متقاعد کردن من به محل اقامتم پرواز کردند؛ بعد از آن به لیسبون آمدیم و با پرز ساعت ها حرف زدم و سپس با همسرم تماس گرفتم و او را از تصمیمم برای امضای قرارداد با رئال آگاه کردم.
ستاره اسبق تیم ملی پرتغال در پایان تاکید کرد: در سال دشواری به مادرید رفتم؛ پس از فتح لیگ قهرمانان ایده های جدیدی در این تیم مطرح شده بود و با خوش شانسی لالیگا را هم فتح کردیم.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش لوئيس فيگو بارسا رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا