Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:23:15 GMT

جهانبخش نبود، برایتون ۵ گل خورد!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۲۷۱

جهانبخش نبود، برایتون ۵ گل خورد!

برایتون در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود برابر بورنموث شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف ۶ دیدار گذشته‌اش در ترکیب نداشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه فالمر میزبان تیم رده چهاردهمی بورنموث بود.

 

یاران جهانبخش که در مسابقه اخیرشان در جام حذفی برابر منچستر سیتی شکست خورده بودند و پیش از آن هم دو باخت در لیگ برتر انگلیس داشتند، امشب هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان دهند و در دیداری که از دقیقه ۶۸ آنتونی کنوکارت را بخاطر اخراج در اختیار نداشتند، با نتیجه ۵ بر صفر شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برایتون در شبی که جهانبخش را حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی در اختیار نداشت، با این شکست ۳۳ امتیازی ماند و در جایگاه هفدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت تا بیشتر از همیشه به تیم‌های گزینه سقوط نزدیک شود و شرایط دشواری پیدا کند.

 

علیرضا جهانبخش آخرین بار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس برابر لستر سیتی فرصت بازی پیدا نکرد و تا پایان نیمکت‌نشین بود که امشب هم مجددا این اتفاق برای او رخ داد.

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی مقابل کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی در خط حمله پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما احتمال می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روند، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگردد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز مثل همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب مقابل چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت مقابل چاوس در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد که سعی دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار تصویری از خوشحالی گل و فریاد شادی مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب مقابل چاوس رفته است.

کد خبر 849150 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس