Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:37:24 GMT

جاری شدن سیلاب درشهر کلات/سقوط تیرهای برق

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۳۸۱

جاری شدن سیلاب درشهر کلات/سقوط تیرهای برق

فرماندار کلات با اشاره به اینکه در حال حاضر راه ارتباطی 50 درصد روستاهای این شهرستان قطع است، گفت: به علت بارش شدید باران و ریزش کوه، محور کلات به درگز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی ناصری  اظهار کرد: بارش شدید باران که از عصر امروز در کلات آغازشده است، علاوه بر مسدود کردن و قطع ارتباط راه‌های مواصلاتی شهرستان، منجر به قطعی برق و گاز در برخی نقاط شهر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلات با اشاره به جاری شدن سیلاب در داخل شهر کلات، افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی بالغ‌بر 50 واحد مسکونی و تجاری در سطح شهر دچار آب‌گرفتگی شدند.

وی ابراز کرد: به دلیل سقوط تیرهای برق در بخشی از شهر، برق مشترکین قطع‌شده است.

ناصری با اشاره به تخریب اراضی کشاورزی در این شهرستان یادآور شد: به دلیل آسیب رسیدن به خطوط انتقال گاز، گاز برخی از مشترکین کلات قطع است.

وی با تأکید بر اساس گزارش‌های رسیده، راه ارتباطی بیش از 50 درصد روستاهای این شهرستان به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل تخریب و قطع‌شده است، بیان کرد: تاکنون 4 دستگاه خودروی سواری، وانت و کامیونت طعمه سیل شدند.

فرماندار کلات بابیان اینکه گل‌ولای ناشی از جاری شدن سیل، بخش زیادی از شهر را فراگرفته است،  یادآور شد: اگرچه با توجه به شرایط فعلی، هنوز گزارش دقیقی از میزان خسارت واردشده در دست نداریم، اما خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشتیم.

منبع: فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسارت سیلاب سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ظفری سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: سدهای شوسف و چهار فرسخ پرشده است و سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است.

وی افزود: به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو های کمک‌دار مقدور است. تاکنون جان‌باخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

ظفری در ادامه گفت: وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است و بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است. سیل و آب‌گرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

وی همچنین در خصوص وضعیت محورهای استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کرد: تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، آب‌نماها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محور عشق‌آباد به بردسکن مسدود است.

کد خبر 6095657

دیگر خبرها

  • خسارت سیل و تگرگ در خنج
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • سیلاب در روستای انگشتجان بخش تسوج شهرستان شبستر
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود