Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیون‌های حاوی سیل بندهای تهیه شده توسط دانشجویان دانشگاه اصفهان در جاده شوش به اهواز واژگون شد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز دانشجویان جهادگر دانشگاه اصفهان برای ساخت سیل‌بند در جاده شوش اهواز، به این منطقه رسیدند.

متاسفانه ساعتی پیش کامیون حامل کیسه‌هایی که به سختی و با تلاش بی‌وقفه دانشجویان جهادگر استان اصفهان و گروه جهادی حضرت زهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان برای استفاده به عنوان سیل‌بند تهیه شده بود، واژگون شد و در گل و لای منطقه مملو از آب فرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در جاده ورودی روستای سید در جاده شوش- اهواز رخ داد.

حالت فوق‌العاده در اهواز ادامه دارد؛ کنترل سیلاب به مقصد اهوازپست برق منطقه عین 2 اهواز از خطر آب‌گرفتگی نجات یافتفرودگاه بین‌المللی اهواز نیازمند ایمن‌سازی در مقابل سیلاب احتمالی است

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از تلاش نیروهای خدماتی برای بیرون کشیدن کامیون‌ها از سیلاب خبر داد که خوشبختانه پس از تلاش بسیار این حادثه ختم به خیر شد. 

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد خودروی «حاییم بیتون» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

دریافت 1 MB

به گزارش مشرق، پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان