Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:18:55 GMT

ادامه فشار معترضان سودانی به ارتش

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۶۲۴

پس از استعفای ناگهانی وزیر دفاع سودان از ریاست شورای نظامی انتقالی، معترضان در سودان امروز شنبه اعلام کردند همچنان به فشارهای خود برای رسیدن به دولتی غیرنظامی ادامه خواهند داد.

همچنین دو روز پس از وقوع کودتای نظامی در سودان، سران معترضان در خارطوم، پایتخت این کشور از هواداران خود خواسته اند تا در خیابانها بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ارتش می خواهد دو سال قدرت را در دست داشته باشد و پس از آن انتخابات برگزار شود.

انجمن متخصصان سودان در این خصوص گفت: ما از نیروهای مسلح می خواهیم تا انتقال سریع قدرت به یک دولت غیرنظامی را تضمین کنند.

در بیانیه این انجمن همچنین آمده است: امروز ما به ماموریت خود برای تکمیل انقلاب و پیروزی ادامه می دهیم. ما تأکید می کنیم انقلاب ما ادامه دارد و به هیچ وجه تا تحقق کامل و بی کم و کاست درخواست های مشروع و آشکار ملت ما در خصوص تحویل قدرت به یک دولت انتقالی غیرنظامی، از مسیر خود عقب نخواهد نشست و منحرف نخواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر دفاع سودان پایتخت انتخابات نیروهای مسلح دولت انقلاب پایتخت دولت سودان نیروهای مسلح وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» عصر پنج شنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از همرزمان شهید در شهرک محلاتی تهران برگزار شد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899622

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح