Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:19:21 GMT

پرسپولیس چگونه از نقطه کرنر گل خورد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۷۱۶

پرسپولیس چگونه از نقطه کرنر گل خورد؟

بازیکن سایپا می‌گوید تلاش زیادی کردند اما نتوانستند نتیجه بازی را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا، سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. معین عباسیان، بازیکن سایپا پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر در ابتدای بازی به گل رسیدیم ولی متأسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. طبیعی بود که پرسپولیس فشار بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تلاش کردیم ولی متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در واکنش به اظهارات هواداران پرسپولیس که معتقد بودند داور به سود سایپا قضاوت کرده گفت: هواداران پرسپولیس اعتراض داشتند که چرا داور به نفع سایپا سوت می‌زند؟ فکر می‌کنم برعکس بود. ما به داوری اعتراض داشتیم. فکر می‌کنم در نیمه اول روی یک صحنه آرمان رمضانی به هوا پرید که خطای هند او را اعلام کرد. ما این مسائل را به کارشناسی واگذار کنیم.

زننده گل نخست سایپا درباره این گل توضیح داد: قبل از زدن ضربه علی‌آقا گفت که مستقیم به گل بزنم و به قصد گل زدم. فکر نکنم به کسی برخورد کرده باشد و من گل را زدم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سايپا معین عباسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد