Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:42:21 GMT

کمبود سوخت در کرمان نداریم/ لغو مرخصی تمامی مدیران استان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۸۲۰

کمبود سوخت در کرمان نداریم/ لغو مرخصی تمامی مدیران استان

مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی از چند ساعت گذشته به استان کرمان اظهار کرد: فعالیت این سامانه از جنوب استان آغاز شده و در مناطق غربی گسترش یافته است.

وی ادامه داد: این سامانه مناطق مرکز و شمال را هم در برگرفته و به تدریج تمام استان تحت تأثیر سامانه بارشی گفته شده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی گفت: شدیدترین بارش مربوط به کهنوج، رودبار جنوب، ارزوئیه و تا حدودی رابر بوده است.

وی از آب گرفتگی معابر در این مناطق خبر داد و افزود: رودخانه‌های فصلی در برخی از نقاط روستایی سیلابی شده‌اند اما علیرغم آنچه که انتظار داشتیم مشکل خاصی پیش نیامده است.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان تصریح کرد: امیدواریم بارندگی‌ها به صورت رگباری باشد و بارش مستمر را در استان کرمان نداشته باشیم.

سعیدی به ذکر چند توصیه پرداخت و افزود: اخیراً مردم به محض وقوع حادثه طبیعی به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند که باعث بروز مشکلاتی می‌شود. در حال حاضر در استان کرمان گزارش‌هایی از برخی مناطق جنوبی در این خصوص دریافت شده است.

وی گفت: با توجه به اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هیچ گونه مشکل و کمبود سوخت در استان کرمان نداریم و سوخت کافی در مخازن تمامی جایگاه‌های سوخت موجود است و وضعیت توسط شرکت نفت به صورت مرتب رصد می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان بیان کرد: علیرغم اینکه در منطقه جنوب سوخت به مقدار کافی موجود است با توجه به مراجعه بالای مردم به جایگاه‌های سوخت از سوی شرکت نفت تانکرهای حمل سوخت به سمت مناطق جنوبی عازم شده‌اند.

وی همچنین از مردم خواست که اخبار هواشناسی را با توجه به اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی از طریق منابع معتبر نظیر صدا و سیما، خبرگزاری‌ها دریافت کنند و افزود: مردم به شایعات توجه نکنند.

سعیدی گفت: تمامی مسئولان استان کرمان در حالت آماده باش هستند و به دستور معاون امور عمرانی استاندار کرمان و جانشین شورای مدیریت بحران استان مرخصی تمامی مدیران استانی و شهرستانی تا روز سه شنبه لغو شده است و مأموریت‌های خارج از استان مدیران نیز باید دارای توجیه باشد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای فعالیت سامانه بارشی مسئولان استان کرمان در دسترس هستند، بیان کرد: بر این اساس در صورت لزوم اقدامات عملیاتی بلافاصله انجام می‌شود.

سعیدی با تاکید بر لزوم توقف و تردد مردم در مسیر رودخانه‌ها گفت: مردم از پل‌ها و آب نماهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند به هیچ وجه تردد نکنند.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان گفت: اگر افراد در داخل خودرو هستند و گرفتار سیلاب می‌شوند حتماً خودرو را ترک کرده و به مناطق مرتفع‌تر پناه ببرند.

وی همچنین از مردم خواست در این روزها از صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق پرهیز کنند و افزود: در صورتی که افراد قصد سفر دارند از سالم بودن خودرو اطمینان پیدا کنند و اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها را کسب کنند.

کد خبر 4589837

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید سعیدی استانداری کرمان سیلاب سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم