Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم شهرداری گرگان توانست در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال شیمیدر را در خانه شکست دهد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دو دیدار در شهرهای ماهشهر و تهران پیگیری می‌شود که به این ترتیب تیم شهرداری گرگان توانست نخستین بازی‌اش مقابل میزبان خود شیمیدر را با برتری پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بازی امروز که به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، تیم شهرداری گرگان توانست با نتیجه ۷۴-۷۳ مقابل حریف خود به برتری برسد تا به این ترتیب از مجموع ۵ بازی نیمه‌نهایی، فعلاً یک بر صفر پیش بیافتد.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۴-۲۱ شهرداری گرگان

کوارتر دوم: ۸-۱۵ شهرداری گرگان

کوارتر سوم: ۳۱-۱۶ شیمیدر تهران

کوارتر چهارم: ۲۰-۲۲ شهرداری گرگان

حضور پر شور هواداران شهرداری گرگان در تالار بسکتبال آزادی از نکات قابل توجه این بازی بود.

دومین بازی امروز نیز از ساعت ۱۶ امروز به میزبانی بندر ماهشهر برگزار خواهد شد که باید پتروشیمی بندر امام میزبان نفت آبادان باشد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود. هر تیم بتواند در سه بازی حریف خود را شکست دهد به فینال این رقابت‌ها صعود می‌کند.

دیدارهای دوم مرحله نیمه‌نهایی نیز فردا (یکشنبه) ۲۵ فروردین ماه به میزبانی پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران برگزار خواهد شد.

پتروشیمی از سد نفت آبادان گذشت

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم‌های پتروشیمی و نفت آبادان در ماهشهر برابر هم قرار گرفتند. در این مسابقه پتروشیمی با نتیجه 75 بر 73 به پیروزی دست یافت.

در دیگر دیدار امروز شیمیدر تهران مقابل میهمان خود شهرداری گرگان با نتیجه 74 بر 73 شکست خورد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دیدار سوم تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) در شرایطی به پایان رسید که شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با غلبه بر مهرام، به فینال این رقابت‌ها راه یابند.در این دیدار مهرامی‌ها تا دقیقهٔ آخر با پنج امتیاز پیش افتاده بودند؛ اما هشت امتیاز پیاپی بازیکنان گرگان، برتری را به این تیم برگرداند و گرگان در پایان ۸۹ بر ۸۴ برنده شد.پری پتی بازیکن آمریکایی مهرام در این بازی بهترین عملکرد خود را در مرحله حذفی داشت و ۳۴ امتیاز (۶ از ۱۰ پرتاب سه امتیازی)، ۳ ریباند و ۳ پاس گل داشت. هولمن هم ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند ثبت کرد.  ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و ۳ توپربایی در کنار ویل چری با ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس گل و ۴ توپ ربایی بهترین بازیکنان گرگان بودند. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و باید  منتظر برندهٔ سری طبیعت-ذوب آهن در فینال بماند.

شهرداری گرگان همچنین یک بازی حساس در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را پیش رو دارد که در صورت برتری در این بازی، عنوان نخست این رقابت‌ها را نیز کسب خواهد کرد. این دیدار ۱۹ اردیبهشت‌ در بیروت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی