Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: دومین محموله کمک های این آستان مقدس؛ به همراه جمعی از خادمان امدادی، جهادی و تبلیغی برای یاری رسانی به سیل زدگان استان خوزستان ارسال می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، هادی محمودنژاد شنبه شب در گفت وگویی افزود: این محموله شامل؛ اقلام غذایی، مواد اولیه طبخ غذای گرم، وسایل بهداشتی و اقلام مورد نیاز کودکان شیرخوار به همراه جمعی از خادمان امدادی، جهادی و تبلیغی است که فردا فرستاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاقه مندان برای سهیم شدن در این امر خداپسندانه می توانند در تامین یک بسته حمایتی یا بخشی از آن شامل؛ بسته لوازم ‌خانگی، بسته مواد غذایی، بسته لوازم بهداشتی و بسته لوازم مورد نیاز کودکان مشارکت کنند.
محمودنژاد افزود: بسته لوازم‌ خانگی برای هر خانواده شامل؛ پتو، موکت، یخچال، اجاق‌ گاز، سرویس تفلون و سرویس غذاخوری و بسته لوازم بهداشتی شامل؛ صابون، شامپو، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، لوازم بهداشتی، مسواک و خمیردندان است.
وی ادامه داد: بسته لوازم موردنیاز برای کودکان سیل ‌زده شامل؛ پوشک کامل بچه و شیر خشک و بسته مواد غذایی شامل؛ برنج، روغن، خرما، ماکارونی، سویا، کنسرو، حبوبات، حلوا شکری، شیر پاکتی و آب‌ معدنی است.
وی درباره نحوه مشارکت مردم در یاری رسانی به سیل زدگان گفت: نیکوکاران می ‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی آستان مقدس به نشانی اینترنتی http://nazr.amfm.ir/hfv، کد دستوری # 251 * 763 * و یا واریز کمک نقدی به شماره کارت 6650 – 7622 – 8110 – 6273 به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: علاوه بر این، دفاتر جمع آوری کمک به سیل زدگان در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) مستقر و آماده دریافت کمک های نقدی و کالاهای ضروری برای سیل زدگان است.
نخستین بخش از کمک ‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شامل؛ اختصاص کمک نقدی یک میلیارد ریالی از اعتبارات آستان مقدس، تهیه و توزیع 50 هزار بطری آب ‌معدنی، تامین مایحتاج غذایی (بیش از 12 هزار قلم کالا)، تهیه و ارسال مواد اولیه برای طبخ و توزیع 40 هزار پُرس غذای گرم، ارسال بیش از یک تُن خرما و ارسال 10 هزار قرص نان به همراه گروهی از خادمان و مبلغان حرم مطهر در تاریخ 18 فروردین ‌ماه جاری به مناطق سیل ‌زده لرستان ارسال شد.
سیل در هفته های نخستین سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.
7406/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه س كمك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت