Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افشین داوری عصر شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با اشاره به اینکه شور و شعف مثال زدنی موجود در سکوهای ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل ستودنی است، افزود: با توجه به میزبانی اردبیل از مرحله چهارم لیگ ملت‌های والیبال امیدوار به موفقیت بلندقامتان کشورمان در نبرد با تیم‌های طراز اول جهان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزبانی ایران از لیگ ملت‌های والیبال در دو مرحله انجام می‌شود، ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان میزبان یکی دیگر از مراحل لیگ ملت‌های والیبال انتخاب شده است.

سرپرست فدراسیون والیبال با ابراز امیدواری برای رفع نواقص موجود در میزبانی از این لیگ، یادآور شد: با یکدستی و اتحاد مردم در کنار حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شایسته ارومیه و اردبیل از بالاترین سطح مسابقات والیبال امیدوار خواهیم بود.

داوری با اعلام گزارش آخرین اقدامات انجام پذیرفته اردبیل برای میزبانی شایسته از این دوره از رقابت‌ها، یادآور شد: با توجه به خرید و تجهیز کف پوش جدید والیبال که مورد تأیید فدراسیون جهانی نیز هست، زمینه میزبانی شایسته از این رقابت‌ها فراهم خواهد شد.

به گفته وی در هفته گذشته به نمایندگی از فدراسیون والیبال ایران در نشست لوزان سوئیس حاضر شدیم تا در آن آخرین شاخص‌ها و پارامترهای مورد تأیید فدراسیون جهانی برای میزبانی از این دوره رقابت‌ها بررسی و مورد یادآوری قرار گیرد.

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی با اشاره به پشتیبانی خوب هواداران اردبیلی از نمایندگان کشورمان در رقابت‌های حساس جهانی، افزود: این استان در میزبانی از مسابقات مختلف شایستگی خود را نشان داده و امیدواریم بار دیگر میزبانی مطلوبی را از این سطح از مسابقات شاهد شویم.

کد خبر 4589838

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین داوری تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور