Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه هندیجان گفت: همه جشن‌ها، مراسم‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی باید مردمی برگزار شده و نقش مسئولان نظارت و پشتیبانی باشد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه و جشن میلاد منجی عالم  بشریت با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و خبرنگاران در دفتر امام‌ جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه هیئت رزمندگان در اعیاد شعبانیهبرنامه جشن اعیاد شعبانیه در هیئت‌های مذهبیآغاز جشن میلاد امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه در حرم رضوی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام‌ جمعه هندیجان در این جلسه اظهار داشت: آموزش‌وپرورش از برگزاری مراسم‌های فرهنگی و هنری مدارس در روستاها غافل نشود. علاوه بر مدارس شهری روستاها هم حق‌دارند برنامه‌های فرهنگی داشته باشند.

وی افزود: جشن‌ها باید توسط مردم برگزار شود، مدیران و مسئولان باید نظارت و پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند اما اجرا و برنامه ‌ریزی برگزاری در اختیار مردم عزیز باشد. مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی و جشن‌ها یکی از نقاط قوت انقلاب است.

آموزش‌وپرورش در برنامه‌های فرهنگی از مدارس روستایی غافل نشود

امام ‌جمعه هندیجان بیان کرد: در جشن‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی شهر باید چراغانی و آذین ‌بندی شود، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی یکی دیگر از خواسته‌های ما است تا در سطح شهر و مناطق مختلف راه ‌اندازی شود.

علی بویری فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: جشن‌های شعبانیه به ‌صورت مردمی برگزار شود، باید برنامه‌ها را به هیئت‌ها، مساجد، حسینیه‌ها بسپاریم و ترویج و توسعه بدهیم. از شهرداری می‌خواهم خیابان‌ها و محله‌ها را چراغانی و آذین ‌بندی کند.

وی افزود: ادارات و سازمان‌ها نیز بر سر در ادارات خود چراغانی و آذین ‌بندی داشته باشند وقتی مردم تغییرات محیطی و زیبایی را می‌بینند برای برگزاری دیگر مراسم بیشتر ترغیب می‌شوند. با هیئت‌های مذهبی جلسه برگزار و برنامه‌ها، نظرات آن‌ها نیز شنیده شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در مراسم‌های فرهنگی و جشن‌ها سخنرانی‌ها کمتر و بیشتر مسابقات، سرود، جشن، پذیرایی، برنامه‌های شاد برگزار و فلسفه ظهور امام زمان (عج) در میان این برنامه ها تبیین شود.

از اتاق اصناف هندیجان گله‌مند هستم و اگر لازم بود برخورد می‌کنیم

وی گفت: بنده از اصناف هندیجان گله‌مند هستم، اتاق اصناف پای ‌کار نیست و اگر لازم باشد برخوردهای قانونی  را در دستور کار قرار خواهیم داد. در همه جای کشور اتاق اصناف در برنامه‌های شهرستان حضوری فعال دارد.

روح‌الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان در این جلسه اظهار داشت: تزئینات و چراغانی سطح شهر و نصب پیام‌های تبریک در سطح شهر از برنامه‌های شهرداری است که انجام داده‌ایم و در ادامه اگر لازم بود بیشتر انجام خواهیم داد.

 

وی افزود: پیشنهاد ما این است که صنوف و مغازه‌داران نیز می‌توانند به ‌اندازه توان خود در مقابل مغازه و محل کسب خود پرچم و علائم نصب‌کرده تا از این طریق حجم زیادی از سطح شهر آماده جشن شوند.

قاسم عباسی مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال گذراندن دوران پایان تحصیلی هستیم و مهم‌ترین وظیفه ما تعمیر و تجهیز مدارس خواهد بود؛ اما جشن‌های نیمه شعبان را به مدارس بخشنامه خواهیم کرد و برای روستاها در حد توان برنامه فرهنگی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود