Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری از آمادگی کامل مرکز ۱۳۷ به منظور دریافت گزارش حوادث ناشی از بارندگی و طوفان کنونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «موسی اکبری» در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی کامل بخش های مختلف شهرداری برای رویارویی با بارش باران شدید پیش‌بینی شده، اظهار کرد: آمادگی به حدی قابل توجه بوده که تقریبا تمام بخش‌های شهرداری در آن دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه سازمان آتش‌نشانی، سایر سازمان‌ها، مدیریت بحران، مدیریت تخلفات، نواحی ۱۰ گانه و مناطق سه گانه شهرداری طی این روزها در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امیدواریم شاهد اتفاقات ناگوار در سطح شهر نباشیم.
اکبری همچنین اعلام کرد: مرکز ۱۳۷ شهرداری بندرعباس نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌ها و همچنین پیگیری مشکلات و اتفاقات رخ داده در شهر است.
وی گفت: این مدیریت با فعالیت تیم‌های نظارتی این مجموعه نیز با نظارت بر عملکرد بخش‌های عمرانی، خدماتی، کارگری، مدیریتی و... بر خدمات‌دهی و فعالیت هرچه بهتر تاکید دارد.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه سیل خوزستان خبرگزاری شبستان قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن کریم حوادث ناشی از بارندگی مرکز ۱۳۷ شهرداری بندرعباس هشدار هواشناسی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۳، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان (پوز سیار) فراهم‌شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق ۶ مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد