Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی گفت: ۷۴ خانوار ساکن اطراف مسیل اسماعیل آباد باید خانه های خود را ترک کنند زیرا این افراد در بستر رودخانه ساکن شده اند و حقی نسبت به اراضی این منطقه ندارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از مشهد، «وحید قربانی» شامگاه امروز(24 فروردین) در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیلاب گفت: 74 خانوار ساکن اطراف مسیل اسماعیل آباد باید خانه های خود را ترک کنند و این افراد که در بستر رودخانه ساکن شده اند حقی نسبت به اراضی این منطقه ندارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان این که خانه های اطراف این رودخانه باید تخریب شود،افزود:قرار است این افراد به صورت موقت در سوله های ورزشی اسکان اضطراری داده شوند تا بتوان با کمک تسهیلات طرح به سازی مسکن روستایی بنیاد مسکن آن ها را خانه دار کرد.

 

وی ادامه داد: احتمال ریزش سنگ از کوه در سه روستا از توابع شهرستان های مشهد، داورزن و بردسکن وجود دارد و تداوم لایروبی کانال زرکش و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بسیار اهمیت دارد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که خراسان رضوی در منطقه گرم و نیمه خشک واقع شده و جاری شدن سیلاب می تواند برای خراسان رضوی خطرساز باشد گفت:برخی در فضای مجازی اخباری درباره خسارت ها در برابر باران اندک در مشهد منتشر کرده اند که صحیح نیست.

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل سپاه سیل خوزستان خبرگزاری شبستان قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن کریم ساخت و ساز در مسیر رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود