Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:35:03 GMT

بازگشت دورتموند به صدر با دبل سانچو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۷۰۳

دورتموند با پیروزی 2-1 مقابل ماینتس، به صدر جدول رقابت های بوندس لیگا برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره که با شکست در دیدار هفته قبل مقابل بایرن مونیخ، صدر جدول را از دست داده بودند، در دیدار امشب با دو گل جیدون سانچو، ستاره جوان انگلیسی شان، به پیروزی رسیدند تا با یک بازی بیشتر نسبت به باواریایی ها، بار دیگر در صدر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 18 بود که روی ارسال ماریو گوتزه، سانچو از پشت محوطه شش قدم، دروازه ماینتس را باز کرد. 6 دقیقه بعد، روی یک حرکت از سمت چپ و پاس در عرض، سانچو این بار با پای چپ، توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

در فاصله 6 دقیقه پایان بازی، حملات دورتموند نتیجه داد و این تیم با یک حمله همه جانبه، توسط کواسون یکی از گل های خورده را جبران کرد اما این تک گ نتوانست مانع از پیروزی دورتموند شود.

زردها با این پیروزی 66 امتیازی شدند و بالاتر از بایرن 64 امتیازی قرار گرفتند. البته شاگردان نیکو کوواچ می توانند با برتری در دیدار فردا در خانه دوسلدورف، بار دیگر به صدر جدول برگردند.

 

 

 

 

 

ماینتس بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماینتس بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!