Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:05:30 GMT

بمباران یک مدرسه و چند منزل مسکونی توسط نیروهای حفتر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۷۲۳

بمباران یک مدرسه و چند منزل مسکونی توسط نیروهای حفتر

رسانه‌های خبری از بمباران یک مدرسه توسط نیروهای خلیفه حفتر ژنرال بازنشسته ارتش لیبی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لیبیایی، منابع نظامی در طرابلس پایتخت لیبی امروز شنبه گفتند که چندین منزل مسکونی و یک مدرسه هدف حمله هوایی یک جنگنده وابسته به نیروهای خلیفه حفتر ژنرال بازنشسته ارتش لیبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی پایتخت لیبی پس از ۹ روز درگیری سنگین

بر اساس این گزارش ساختمان‌هایی که هدف حمله قرار گرفته در نزدیکی پادگان "السعداوی" واقع بین دو محله "عین زاره و تاجوراء" در طرابلس واقع شده است و بر اثر این حمله خسارت‌هایی به این ساختمان‌ها وارد شده است.

پیش از این نیروهای حفتر مدعی شده بودند که یک پادگان را در طرابلس هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر پدافند هوایی وابسته به دولت وفاق ملی اعلام کرد که در واکنش به این حمله پایگاه "الوطیه" را که متعلق به نیروهای حفتر است بمباران کرده است.

دولت وفاق ملی لیبی که از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته شده است از صبح جمعه تاکنون ۶ بار مراکز تجمع نیروهای حفتر در مناطق مختلف را بمباران کرده اند.

ژنرال حفتر که سمت فرماندهی ارتش ملی لیبی را دارد، شرق لیبی را در کنترل خود دارد و غرب لیبی از جمله شهر طرابلس پایتخت این کشور در کنترل شورای ریاست جمهوری است که از سوی غرب به رسمیت شناخته شده است.

چندی پیش حفتر که از سوی برخی از کشورها از جمله مصر و امارات حمایت می شود، برای تصرف شهر طرابلس نیروهای خود را به سمت غرب لیبی گسیل داشت تا به زعم خود آنجا را از "عناصر تروریست" پاکسازی کنند.

در مقابل، نیروهای شورای ریاست جمهوری لیبی نیز به مقابله با آنها در اطراف شهر طرابلس پرداختند که تنش ها در این مناطق همچنان ادامه دارد.

سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل روز پنجشنبه از کشته‌شدن پنجاه‌وشش تن طی شش روز درگیری در نزدیکی طرابلس پایتخت لیبی خبر داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بمباران خلیفه حفتر طرابلس لیبی مدرسه نیروهای حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 

کمال علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش انفجار یک واحد مسکونی در خیابان شریف واقفی قوچان در ساعت ۱۶:۳۹ سه شنبه نیروهای عملیاتی این آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه عملیات با ۲۴ نیرو آتش نشانی و ۴ خودروی عملیاتی با همراهی یک تیم امدادی از هلال احمر انجام شد، تصریح کرد: این عملیات پس از ۵ ساعت و در ساعت ۲۱:۲۰ به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حین آوار برداری جسد یک خانم مسن توسط نیروها کشف شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6093660

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری