Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:52:59 GMT

دستگیری سارقان حرفه ای پلاک های خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۷۹۵

دستگیری سارقان حرفه ای پلاک های خودرو

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع سرقت پلاک برخی خودروهای عمومی در سطح شهر آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شخص یا اشخاصی به طور کامل حرفه‌ای اقدام به سرقت پلاک‌های خودرو در سطح شهر برای سو استفاده از آنها برای انجام سرقت‌ها می‌کردند، ادامه داد: بر همین اساس تیمی مجرب از پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای شناسایی سارقان تشکیل شد و دستورات لازم جهت دستگیری سارقان از طریق مقام قضائی دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: تحقیقات میدانی و اطلاعاتی شبانه روزی مأموران آگاهی منجر به شناسایی سارقان و محل اختفا آنان شد.

سرهنگ تقی زاده گفت: در این رابطه و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۲ متهم دستگیر و از منزل متهمان ۳ جفت پلاک خودرو سرقتی متعلق به مالباختگان و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف و ضبط شد.

به گفته وی متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی دلالت شدند که در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از بازسازی صحنه و شناسایی مالباختگان و انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ د

دستگیری سارقان حرفه ای در آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن