Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@06:01:46 GMT

سولسشر: یک گلایه کوچک از یوفا دارم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۸۹۴

سولسشر: یک گلایه کوچک از یوفا دارم

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-1 مقابل وستهام، از برنامه بازی های تیمش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب موفق شدند با دو گل پل پوگبا از روی نقطه پنالتی، وستهام را شکست بدهند؛ هرچند گل فیلیپه اندرسون در ابتدای نیمه دوم، باعث شده بود تا منچستریونایتد برای رسیدن به سه امتیاز به دردسر بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به در پیش بودن دیدار برگشت مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، سولسشر به چند بازیکن تیمش در این دیدار استراحت داد و او معتقد است که برنامه ریزی بازی های منچستریونایتد، کار را برای آنها دشوار کرده است.

او به خبرنگاران گفت:" ما از این بازی جان سالم به در بردیم. می دانستم بازی راحتی نیست زیرا ما چهارشنبه بازی کردیم و چند تغییر داشتیم. آنها شایسته زدن گل های بیشتری بودند اما ما دروازه بان خوبی داریم.

 

 

 

ما یک بازی دیگر سه شنبه شب داریم که شاید در ذهن بازیکنان بود اما نمی دانم چرا ما چهارشنبه قبل بازی کردیم و باید سه شنبه بعد هم بازی کنیم. این شکایت کوچک من از یوفاست.

ما به تازگی دو بازی خارج از خانه داشتیم که خیلی خوب بازی کردیم اما به آنچه شایسته اش بودیم، نرسیدیم اما در دو دیدار خانگی اخیر مقابل واتفورد و وستهام، شاید به پیروزی هایی رسیدیم که شایستگی اش را نداشتیم؛ بنابراین در طول فصل، شرایط خود به خود به تعادل می رسد."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)

سال 2003 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس،‌ لیدزیونایتد آرسنال را با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه هایبری شکست داد تا قهرمانی منچستریونایتد مسجل شود. تیری آنری و هری کیول از جمله گلزنان این دیدار بودند.

دانلود (15.3MB)

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم