Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@07:26:54 GMT

ظرفيت سد نهرين طبس در حال تخليه و کنترل است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۹۴۱

ظرفيت سد نهرين طبس در حال تخليه و کنترل است

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - مديرعامل شرکت آب منطقه اي خراسان جنوبي گفت: بيش از 650 هزار مترمکعب از ظرفيت سد نهرين طبس در حال تخليه است و نگراني براي اين سد وجود ندارد.

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي حسين امامي افزود: سدهاي استان در وضعيت مناسبي قرار دارد و وضعيت سدهاي استان نگران کننده نيست به طوري که پيک سيلاب گرفته مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: هفت سد مخزني استان در بهترين شرايط پايداري قرار دارد و وضعيت پايداري و ايمني سدها به‌ صورت روزانه کنترل مي‌شود.
مديرعامل شرکت آب منطقه اي خراسان جنوبي گفت: از 70 ميليون مترمکعب ظرفيت کل سدهاي مخزني استان، حدود 50 ميليون مترمکعب خالي است و اميدواريم با بارندگي‌هاي خوب پيش رو ضمن کنترل سيلاب و جلوگيري از خسارت به پايين دست، ظرفيت خالي سدها به تراز نرمال برسند.
سامانه بارشي جديد که روز شنبه از سمت جنوب و غرب استان وارد خراسان جنوبي شد، بنابر پيش بيني هواشناسي با شدت زياد تمامي شهرستان هاي استان را فرا مي گيرد ولي در مناطق شرقي و جنوبي شدت بيشتري دارد.
اين سامانه تا روز چهارشنبه هفته جاري در استان فعال است و اوج بارندگي ها براي روزهاي يکشنبه و دوشنبه پيش بيني مي شود.
در پي بارش شديد و رگباري باران ساکنان چند روستا در شهرستان هاي خوسف و سربيشه به مکان امن منتقل و مدارس روستايي اغلب شهرستان هاي خراسان جنوبي فردا (يکشنبه) تعطيل شدند.
با توجه به اخطاريه و هشدارهاي هواشناسي و مديريت بحران کشور و پيش بيني بارندگي هاي سنگين و شديد در منطقه، 302 تيم امدادي و عملياتي در استان خراسان جنوبي به حالت آماده باش کامل درآمدند.
7556*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی